Nieuwe Lexus eigenaar uit het noorden

Gertjanbos

Nieuw hier
30 jan 2019
13
2
0
Vandaag de knoop door gehakt en een zeer fraaie lexus GS 300 aangeschaft bij Lexus Groningen.

De auto wordt nog rijklaar gemaakt dus moet nog even geduld hebben...

Ik zal spoedig meer vertellen.

Waarom Lexus gekozen? Betrouwbaar, luxe en mooi ingetogen doch chique.


OH, de zwarte velgen moet ik nog even aan wennen haha,. Wat vinden jullie daarvan?
 

Bijlagen

  • photo7116.jpg
    photo7116.jpg
    372,6 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: Bulletjes

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Ik gooi d?r een andere mening in :trollface:

De auto: :thumbsup::thumbsup:

de velgen: mwah, ik vind die donkergrijze kleur zoals die van de F-sport-velgen beter passen bij het zwart. Nu vind ik de mooie velgen niet zo zichtbaar. Of anders zilvergrijs, iets dat past bij de verchroomde accenten van de mooie, chique GS :p
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
ik gooi d?r een andere mening in :trollface:

De auto: :thumbsup::thumbsup:

De velgen: Mwah, ik vind die donkergrijze kleur zoals die van de f-sport-velgen beter passen bij het zwart. Nu vind ik de mooie velgen niet zo zichtbaar. Of anders zilvergrijs, iets dat past bij de verchroomde accenten van de mooie, chique gs :p

+1 :p
 

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Mooie bak! Donkere velgen op zwart staat prima. Mocht je andere wielen mooier vinden, hou je deze set voor de winter. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Gertjanbos

Gertjanbos

Nieuw hier
30 jan 2019
13
2
0
Thx. vanmorgen opgehaald en staat nu op de (zilveren) wintervelgen.

Ik zoek denk ik nog even mooie velgen op, dan houd ik de zwarte voor de winter :) of ik moet er nog aan wennen



2ec615ef-44db-4123-8613-882cb02f7fe6.jpg
 

Gertjanbos

Nieuw hier
30 jan 2019
13
2
0

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Dat vind ik mooier dan die hele zwarte, al lijken die zwarte me wel de originele F-sport velgen. Die kwamen volgens mij niet af fabriek in die kleur. Is het geen plastidip of zo wat er op zit?

Wat ik op jouw auto bijvoorbeeld mooi vind, is deze:

https://vossenwheels.com/galleries/h...f-series-hf-2/

de HF-2 van Vossen Wheels in Brushed Gloss Black. Je hebt een GS in F-sport :rulez::rulez: :p

dan vind ik die HF-2 onder die uitvoering goed passen: sportief model, sportieve velgen, passend bij verchroomde accenten en ook chique.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gertjanbos