Trotse eigenaar van een IS250 Sport

M.Hoogers

Nieuw hier
30 jan 2019
1
0
0
Sinds een aantal weken ben ik een trotse eigenaar van een Lexus IS250 uit 2007.
Na jaar in jaar uit Toyota gereden te hebben (KE70,Corolla, Celica, Carina GTSI, Avensis ) werd het toch tijd om een stap hoger op te gaan.
Jaren had ik de wens al om een Lexus te gaan rijden, en sinds een aantal weken in bezit van een mooie Lexus IS250 Sport Glacial Blue.
De eerste upgrade is zojuist gedaan, JR28 wheels ( 8.5x18 en 9.5x18 ). in Black. Staat de Lexus erg goed. Echter wil ik hem nog iets verder in de vering laten zakken maar stuit daarbij op de volgende vragen ; Is de Sport uitvoering standaard voorzien van andere vering dan de andere uitvoeringen. En welke verlagings veren wordt er in dit Forum aangeraden. Alvast bedankt.
 

mahansz

Hoort erbij
29 okt 2016
29
3
3
welkom op het forum!
het antwoord op je vraag zal vermoedelijk gemakkelijker te vinden zijn op clublexus.com, het US lexus forum. Zij zijn veel meer bezig met customizen van auto's.
Dan natuurlijk wel weer de plicht om de resultaten op dit mooie forum te delen natuurlijk :)
 
  • Leuk
Waarderingen: M.Hoogers

TommyIS350

Nieuw hier
21 mrt 2017
10
1
0
Heeft u toevallig de orginele wielen nog ? En verkoopt u deze toevallig? Ik zoek voor een kennis orginele Lexus wielen met zomerbanden. Mvg tommy
 

Gertjanbos

Nieuw hier
30 jan 2019
13
2
0
welkom.
ik ben ook een groentje hier.

mooie wagen de is250. foto's altijd welkom :)