Even voorstellen

sander1988

Nieuw hier
3 mrt 2019
4
1
0
Goedemiddag allemaal

hierbij stel ik me even voor
ik ben Sander ben 30 jaar oud en rij zins december een Lexus GS 450H
hier voor had ik een Opel Astra OPC en wou een keer wat anders hierbij de foto

groetjes Sander
 

Bijlagen

  • photo7202.jpg
    photo7202.jpg
    315,2 KB · Weergaven: 28
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Dag Sander! Dus sinds december ben je al aan het rondtoeren in deze bliksemsnelle Grand Sport! Welke uitvoering heb je? Ik rijd zelf nu anderhalf jaar in dit kanon en moet nog steeds wennen aan de formidabele versnelling ...

Ik kan me voorstellen dat je op een zeker moment wat anders wilde. Welke voordelen heeft de GS volgens jou?
 

sander1988

Nieuw hier
3 mrt 2019
4
1
0
ik rij een lexus gs 450h f-sport uit 2014
de voordelen voor mij zijn
dat je hem niet veel ziet rijden.
erg lekker rijd een zeer goede reis auto is naar mijn mening
snel is wanneer je wilt
dat je een aanhanger/caravan er mee kan trekken
dat hij er mooi en toch sportief uit ziet
dat ik hem niet op stroom hoef te zetten
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
De reden voor mij om de GS 450h aan te schaffen had ook met de capaciteiten als caravantrekker te maken idd!
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Goedemiddag allemaal

hierbij stel ik me even voor
ik ben Sander ben 30 jaar oud en rij zins december een Lexus GS 450H
hier voor had ik een Opel Astra OPC en wou een keer wat anders hierbij de foto

groetjes Sander

Da's wel effe wat anders.
Mooi.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Gekocht in Arnhem zo te zien? Het lijkt me nogal een verschil om van een Opel Astra naar een GS te gaan (ondanks dat je een OPC had), klopt dat? Ik ben benieuwd wat je als uitersten ervaart bij zo'n wisseling van auto. Zelf denk ik stiekem nog wel eens aan een hot hatch met een bak vermogen (zoals een Focus RS bijvoorbeeld). Maar ik denk dat ik 't typische Lexus gevoel na een week of vier al zal missen. Hoe ervaar jij jouw stap?
 
12 mrt 2016
109
8
18
Over een jaar ben je het bestaan van het merk Opel helemaal vergeten. (Als PGA dat inmiddels zelf ook al niet de nek omgedraaid heeft):p
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Over een jaar ben je het bestaan van het merk Opel helemaal vergeten. (Als PGA dat inmiddels zelf ook al niet de nek omgedraaid heeft):p

Eigenlijk zou iedereen af en toe een keer in een kleine oude auto moeten rijden, in een echte kever, een oude mini, een 2cv of iets dergelijks.
Ik heb laatst in een dafje 33 gereden, dat is erg leuk, maar ook afzien, bij 40 in een bocht ben je al blij dat je er niet uitvliegt, 0 tot 100 duurt een eeuwigheid als je het al bereikt, ruitenwissers doen iets, maar eigenlijk niets, en de herrie is onbeschrijfelijk.
Maar toch is het leuk, en daarna stap je weer in de wondere wereld die Lexus heet.