Toekomstige IS350 rijder?!

Demathe

Nieuw hier
6 mei 2019
2
0
1
Hi all,

Ik ben Boy, kom uit Den Haag maar ben nu woonachtig in Rotterdam. Ik heb mezelf aangemeld omdat ik binnenkort start met een serieuze zoektocht...

In mijn rijke autoverleden zijn er 2 hoogtepunten: een Honda S2000 en een Lexus IS250. Een cabrio is erg leuk, maar niet handig als enige auto. Van de IS250 heb ik ook echt genoten, maar verkocht ivm kopen van huis.

Nu ben ik echter bezig met het verkopen van m'n huis (ben inmiddels samen gaan wonen) en hierdoor krijg ik de kans om op zoek te gaan naar wat het beste van beide werelden kan bieden: luxe en snelheid. Een IS350 dus!

Nou ben ik er inmiddels, door wat "vooronderzoek", achtergekomen dat je die niet op elke hoek vd straat tegen komt. En daarom wil ik graag de hulp van jullie als Lexus liefhebbers inschakelen.

Heb je tips voor het vinden van een 350 (of heb je er zelf eentje die je wellicht wilt verkopen?!), ik hoor het graag :)

vriendelijke groet,
Demathe
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ik heb er zelf eentje, maar ik verkoop 'm niet. Volgens mij zijn er nog geen 10 van in Nederland, dus succes ;)

Ik zou eens checken of Duitsland niet nog wat heeft staan via www.mobile.de, daar staan er altijd wel een paar te koop, maar houd wel rekening met restBPM.
 

Demathe

Nieuw hier
6 mei 2019
2
0
1
Ik heb er zelf eentje, maar ik verkoop 'm niet. Volgens mij zijn er nog geen 10 van in Nederland, dus succes ;)

Ik zou eens checken of Duitsland niet nog wat heeft staan via www.mobile.de, daar staan er altijd wel een paar te koop, maar houd wel rekening met restBPM.

Hey man, thanks voor de tip. Staan er nu 3, die had ik ook via autoscout gevonden. Maar allemaal cabrio...helaas.

Mocht je overigens van gedachten wisselen, je mag me altijd pm'en ;)

Ik heb trouwens ook naar de IS F gekeken, maar vind de IS350 mooier. Wel bruut die F, maar de 350 is net iets meer down to earth, maar alsnog een beest. Vooral de motorkap van de F bevalt me minder, de lijnen zijn bij de 250/350 mooier.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Je kunt een GS450h overwegen; ook een 3,5 V6, maar lekker zuinig (en super snel).
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Hey man, thanks voor de tip. Staan er nu 3, die had ik ook via autoscout gevonden. Maar allemaal cabrio...helaas.

Mocht je overigens van gedachten wisselen, je mag me altijd pm'en ;)

Ik heb trouwens ook naar de IS F gekeken, maar vind de IS350 mooier. Wel bruut die F, maar de 350 is net iets meer down to earth, maar alsnog een beest. Vooral de motorkap van de F bevalt me minder, de lijnen zijn bij de 250/350 mooier.

Grappig, ik vind de lijnen van de IS F net wat agressiever en mooier, maar helaas paste die niet binnen het budget ;)

Je bent overigens al minimaal de vierde met die vraag. Al sinds ik 'm gekocht heb, heb ik regelmatig de vraag gekregen "mocht je 'm ooit verkopen, denk dan aan mij..." ;)