Nieuwe CT200h rijder

Ramon73

Nieuw hier
12 jul 2019
2
1
3
Afkomstig uit en wonend in Maastricht waar ik 46 jaar geleden geboren ben, Ramon Koch. Samenwonend met vriendin, geen kinderen. Vonkenboer/docent van opleiding en werkzaam als technisch trainer. Voor cursussen zit ik door het hele land en vanuit het (bijna) uiterste zuiden heb je dus altijd wel een ritje voor de boeg. Dat deed (doe, nog 1 week) ik met een VW Passat 2.0TDI maar werkgever heeft besloten om bedrijfswagens(Renault Megane & MB Vito voor zakelijke ritten te geven. Dus priv? geen grote auto meer nodig en Passat is overbodig. Was ook niet ideaal om tegen 19cent per km te rijden, moest toch aardig wat geld bij stiekem....
Dus de zoektocht naar een leuke CT200h begon. Ik heb er namelijk een gehad, voor de Passat, en dat beviel uitstekend. Dus keuze voor weer een CT was best logisch. Voor de eerste CT had ik een Prius P3 dus de aandrijflijn is een oude bekende.
Gisteren was ik even bij een Toyota/Lexus dealer geweest, hadden niks op de site staan dat aantrekkelijk was en nog te koop. Maar wilde eens praten over een zoekopdracht. Dat is er niet van gekomen, toevallig hadden ze een CT200h Business Line uit 2013 met 70000km erop de dag ervoor binnen gekregen. Aangezien de inruil ook aantrekkelijk was (Diesel wil men soms niet inruilen) ook direct de koop gesloten. Met een n?t ingeleverde auto, vuil en wel, een proefrit gemaakt. Paar kleinigheidjes moeten ze fixxen, komt goed.
Volgende week zaterdag kan ik de auto?s al omruilen, daaaaag dure MRB van ?149/maand. Dat wordt straks de kwartaalprijs :)

Dus qua werk technisch trainer, hobbies: fietsen, lezen, sleutelen aan hobby auto (Westfield SEiW, Lotus 7 remake), vissen, wandelen.
Nog geen foto?s van de CT, wel van de Westfield:


214r3ih.jpg
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Dat ziet er mooi uit zeg. Gefeliciteerd met de aankoop. Veel veilige kilometers gewenst.
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Hallo Ramon en welkom hier.
Sjoene waage, maan! :)
Geldt ook voor je CT.
Die foto?s zien we ook vraag verschijnen.

Veel plezierige en schrootvrije kilometers gewenst.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
699
140
43
Welkom mede-limburger!

Leuk, zo'n Westfield. Stiekem zou ik zoiets ook nog wel eens een keer willen, maar ja, het ontbreekt me aan plaats momenteel ;)