Even voorstellen

EvL

Nieuw hier
4 jul 2019
14
1
3
Ik ben nieuw op dit forum en wil mij dus eerst even voorstellen. Ik ben Ed en mijn huidige (evenals de laatste 6 auto's die ik had) is een Volvo. Van een 245 (2x), 740, 164 (1973), V40, V70 classic rij ik nu sinds 2 jaar een XC90 2.4 D5 uit 2005. Met een enkele van deze auto's (om precies te zijn 2!) heb ik "probleemloos" tonnen in km's afgelegd maar over het algemeen best wel veel technische problemen meegemaakt. Ook aan deze XC90 heb ik in die 2 jaar behoorlijk wat ????? moeten uitgeven. Dit los van het normale onderhoud! Ondanks dat vooral de XC90 een fantastische reisauto is met een behoorlijk comfort niveau (hele goede stoelen bv) ben ik nu wel klaar met Volvo. Vanaf begin december 2019 ben ik weer woonachtig in Nederland (Lelystad) na een paar jaar in Spanje gewoond te hebben. De XC90 (op Spaans kenteken) neem ik mee en wil hem op Nederlands kenteken verkopen/inruilen. Ik zoek een RX450h van rond bouwjaar 2009-2010. In Spanje vind ik niet wat ik zoek vandaar dat de XC90 mee gaat. Ik wil via dit forum zoveel mogelijk info zoeken/krijgen omtrent de RX450h en wellicht jullie advies over een aantal zaken. Groet, Ed