Even voorstellen nieuwe lexus ct200h rijder

Ikrol2005

Nieuw hier
3 feb 2020
2
1
0
Afscheid genomen van mijn Volvo dieselverleden en overgestapt op een Lexus ct200h. Een zgn 25th edition met lederen bekleding moonroof dakje en trekhaak voor de fiets. Tweedehands dat weer wel. De overstap is voor mij logisch maar het klinkt voor veel mensen om over te stappen op de Kleinste Lexus.

Maar ik heb het allemaal bewust gedaan. Van een ding spijt, Waarom niet eerder een Lexus gekocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erjee

Ikrol2005

Nieuw hier
3 feb 2020
2
1
0
Klopt
je raakt snel verpest wanneer je vanuit een andere auto naar een Lexus overstapt. Heb er nog geen moment spijt van. Mijn vrouw, nog steeds Volvo rijder, is ook gecharmeerd geraakt. Gevolg is dat de Lexus steeds meer door haar gebruikt voor woon-werk verkeer. Argument vanuit haar kant. Auto is zuiniger en jij werkt dichterbij. Het file rijden op de A4 ervaart ze nu als een groot feest.

De auto is voor een check uit voorzorg bij een Lexus dealer geweest. Was niet nodig en de kosten vielen mee, zeker wanneer je Volvo rekeningen gewend bent.

Er wordt al voorzichtig geopperd om de tweede Volvo in te ruilen voor een Lexus.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Gefeliciteerd met je CT200h! We zien graag foto's...en o ja, wijzig je profielnaam dan ook gelijk, dit is geen Volvo forum :):p...