Even voorstellen

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Hallo, ik rij sinds Augustus 2019 een 2011 Lexus CT200H Luxury Line met toen nog 149K op de teller.
Meermaals zien rijden op de snelwegen en begon m steeds mooier te vinden, uiteindelijk dan gekocht en ben er super blij mee, ook al(heb 2 kinderen) is er vrij weinig kofferbak ruimte voor 2 kinderwagens :p.

Had sinds begin Februari de gedachte om er een leukere set 17'' nieuwe velgen voor aan te schaffen en misschien de auto subtiel te verlagen, na heel veel zoeken, vergelijken en nog verder zoeken er nog steeds niet uit zijn ( alles is gewoon zo mooi :))

En toen was het Zaterdag 29 Februari en konden die plannen voorlopig de kast in... koppakking lek en zal volgende week gefixt worden:(.

Dit weerhoud mij er niet van om de auto alsnog van nieuwe velgen te voorzien alleen duurd het nu wat langer :)
Ik kijk hier al een tijdje mee en zag dat er begin zomer een meeting is, het plan is om daar uiteraard dan ook naar toe te komen vanuit Zeeland en al het andere geweld te bekijken.
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Welkom Vuursteen :oops:

Een lekke koppakking?
Nog nooit eerder gehoord dat het een vaker voorkomend probleem is bij de 1.8 Atkinson.
:):):)
Die in mijne is na 156k nog dicht in elk geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vuursteen