Lexus rijder

CdG

Nieuw hier
12 mrt 2020
1
0
0
Reed een Lexus IS300H 25th edition die is opgeleukt met LED voor, leren bekleding, getinte ramen, PDC voor en een dubbel uitlaat.
Mooie bak om te zien maar laten staan bij mijn vorige werkgever...????..want overnemen en door de vrouw laten rijden was te duur als 2e auto, ongelofelijk wat een restwaarde de Lexus heeft!
Kwam bij Lexus terecht nadat ik bij Infinity een slecht gevoel had bij de verkoper, en dat is de beste keus qua auto ooit geweest!
De auto gekocht via een Toyota dealer (wel bij Lexus ingekocht) die totaal niet waar kon maken wat hij had beloofd, dus gauw naar Lexus Rotterdam, kwam in een warm bad en alle hulde voor Marco de chef werkplaats.
In de 4,5 jaar ben ik verslingerd geraakt aan Lexus dus nu een tijdelijke lease auto een IS300H Business line maar kijk uit naar het nieuw bestelde plaatje!
Weer een Lexus, en wat voor eentje...????..vond de IS toch wat te klein voor mijn postuur en besloot dan maar wat meer centjes aan aanschaf en bijtelling kwijt te zijn en heb de nieuwe ES besteld.
Dan moet je het ook gelijk goed doen en is de Sport premium uitvoering geworden in Ice Ecru met rode bekleding.
Deze was meer als compleet, alleen het climate pack erbij (wou dat zonnescherm achter hebben), een rubberen afdekplaat en horizontaal net voor de bagage ruimte zijn extra.
Nu maar hopen dat Corona geen roet in het eten gooit en ik eind Juni in me nieuwe aanwinst kan rijden :)