Even voorstellen

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Goedemorgen, mijn naam is Rob, woonachtig te Almere, 55 jaar, met pre-pensioen i.v.m. gezondheid, getrouwd, 2 grote jongens (18/25) en levensgenieter. Ik rij momenteel Toyota, op dit moment een Avensis station, in het verleden Toyota Prius 3 gereden, weggedaan om een trailertje met een bootje te kunnen trekken. Kennis gemaakt met de CT200H in Luxury uitvoering van mijn broertje en van daaruit eens naar Lexus gaan kijken. Ben soort van verliefd geworden op de IS 300H, in januari een proefritje geemaakt met een 25th Edition en dat is me dermate ggoed bevallen dat de Avensis nu op de schopstoel staat en ik op zoek ben naar een IS 300H.
Op aanraden van een forumlid nu ook geregistreerd hier en ik ga graag gebruik maken van alle expertise hier aanwezig ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BlueyCT200

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Welkom Rob, en ik wil maar meteen beginnen met een waarschuwing: pas op het is verslavend! Ik had ooit een Toyota Auris TS (en dat is en blijft een hele goede auto) maar na een ritje in een IS 300h was ik om. Vervolgens kwam er de GS 450h en heel misschien ooit nog wel eens een LS... Het gaat misschien niet snel maar als je eenmaal het Lexus-virus hebt dan raak je het niet makkelijk weer kwijt. ;)

Jarno
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Welkom Rob, en ik wil maar meteen beginnen met een waarschuwing: pas op het is verslavend! Ik had ooit een Toyota Auris TS (en dat is en blijft een hele goede auto) maar na een ritje in een IS 300h was ik om. Vervolgens kwam er de GS 450h en heel misschien ooit nog wel eens een LS... Het gaat misschien niet snel maar als je eenmaal het Lexus-virus hebt dan raak je het niet makkelijk weer kwijt. ;)

Jarno

Can confirm.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Haha, was er al bang voor nadat ik de CT van mijn broertje had gereden. En dat werd al erger na de proefrit in de IS :eek: Sindsdien aan het lobbyen geweest en dat is gelukt, ze is gevoelig voor minder brandstofverbruik en sowieso erg gecharmeerd van de Japanse degelijkheid. Ik had daarom ook niet hoeven proberen een VW of zo aan te schaffen, dat was eens maar nooit meer.......
We zullen zien waar ik op uit kom ;)
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Ach je kunt in elk geval zeggen dat je je preventief al bij een "zelfhulpgroep" hebt aangemeld... :)

Jarno
 

Badabing

Hoort erbij
23 aug 2018
60
10
8
Welkom Rob, en ik wil maar meteen beginnen met een waarschuwing: pas op het is verslavend! Ik had ooit een Toyota Auris TS (en dat is en blijft een hele goede auto) maar na een ritje in een IS 300h was ik om. Vervolgens kwam er de GS 450h en heel misschien ooit nog wel eens een LS... Het gaat misschien niet snel maar als je eenmaal het Lexus-virus hebt dan raak je het niet makkelijk weer kwijt. ;)

Jarno

Dit kan ik ook alleen maar bevestigen!
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Welkom Rob, en ik wil maar meteen beginnen met een waarschuwing: pas op het is verslavend! Ik had ooit een Toyota Auris TS (en dat is en blijft een hele goede auto) maar na een ritje in een IS 300h was ik om. Vervolgens kwam er de GS 450h en heel misschien ooit nog wel eens een LS... Het gaat misschien niet snel maar als je eenmaal het Lexus-virus hebt dan raak je het niet makkelijk weer kwijt. ;)

Jarno

:grin::grin:
Jep... ‘k Heb nog noooooit zo lang met dezelfde auto rondgereden. En ben er nog lang niet op uitgekeken :p