ct200h fsport solar flare orange

wes.rides

Nieuw hier
17 jul 2020
11
7
3
hallo lexus liefhebbers,

ik rijd sinds begin dit jaar een ct200h fsport 2018 kleur solar flare orange.
Ik ben helemaal weg van de auto! de unieke kleur, de luxe en rijervaring is super.

Het lijkt me leuk om mede lexus rijders te ontmoeten of te spreken.

groeten,

wesley
 

Bijlagen

  • photo8162.jpg
    photo8162.jpg
    288 KB · Weergaven: 27
  • photo8163.jpg
    photo8163.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 28
  • photo8164.jpg
    photo8164.jpg
    401,9 KB · Weergaven: 28
  • photo8165.jpg
    photo8165.jpg
    59 KB · Weergaven: 27

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Wat je noemt Oranje Boven. Leuk om kleur op de weg te zien. Veel plezier met de CT
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

wes.rides

Nieuw hier
17 jul 2020
11
7
3
Dankjewel! Ja ik heb hem zien staan ja. Ook wel heel heel gaaf maar dat blijft voorlopig nog bij dromen haha
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Welkom. Als je nog wat geld over hebt misschien leuk om deze ernaast te zetten :p

Ik heb hem onlangs in de showroom eens op mijn gemak bekeken. Naar mijn gevoel is de kleur de grootste handicap om van het ding af te geraken - smaken verschillen uiteraard, maar oh wat was dat ding lelijk....
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik heb hem onlangs in de showroom eens op mijn gemak bekeken. Naar mijn gevoel is de kleur de grootste handicap om van het ding af te geraken - smaken verschillen uiteraard, maar oh wat was dat ding lelijk....

Was de auto slecht gespoten / onderhouden en was daardoor de kleur lelijk geworden, of vond je de kleur persoonlijk gewoon niet mooi?
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Was de auto slecht gespoten / onderhouden en was daardoor de kleur lelijk geworden, of vond je de kleur persoonlijk gewoon niet mooi?