ct200h fsport solar flare orange

wes.rides

Nieuw hier
17 jul 2020
11
7
3
hallo lexus liefhebbers,

ik rijd sinds begin dit jaar een ct200h fsport 2018 kleur solar flare orange.
Ik ben helemaal weg van de auto! de unieke kleur, de luxe en rijervaring is super.

Het lijkt me leuk om mede lexus rijders te ontmoeten of te spreken.

groeten,

wesley
 

Bijlagen

  • photo8162.jpg
    photo8162.jpg
    288 KB · Weergaven: 27
  • photo8163.jpg
    photo8163.jpg
    258,1 KB · Weergaven: 28
  • photo8164.jpg
    photo8164.jpg
    401,9 KB · Weergaven: 28
  • photo8165.jpg
    photo8165.jpg
    59 KB · Weergaven: 27

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Wat je noemt Oranje Boven. Leuk om kleur op de weg te zien. Veel plezier met de CT
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

wes.rides

Nieuw hier
17 jul 2020
11
7
3
Dankjewel! Ja ik heb hem zien staan ja. Ook wel heel heel gaaf maar dat blijft voorlopig nog bij dromen haha
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Welkom. Als je nog wat geld over hebt misschien leuk om deze ernaast te zetten :p

Ik heb hem onlangs in de showroom eens op mijn gemak bekeken. Naar mijn gevoel is de kleur de grootste handicap om van het ding af te geraken - smaken verschillen uiteraard, maar oh wat was dat ding lelijk....
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik heb hem onlangs in de showroom eens op mijn gemak bekeken. Naar mijn gevoel is de kleur de grootste handicap om van het ding af te geraken - smaken verschillen uiteraard, maar oh wat was dat ding lelijk....

Was de auto slecht gespoten / onderhouden en was daardoor de kleur lelijk geworden, of vond je de kleur persoonlijk gewoon niet mooi?
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Was de auto slecht gespoten / onderhouden en was daardoor de kleur lelijk geworden, of vond je de kleur persoonlijk gewoon niet mooi?

Met de auto leek me helemaal niks mis - hij ziet er prima uit, zowel van binnen als van buiten. Maar de oranje kleur is absoluut niet mijn smaak en die maakt juist de op zich best bijzondere auto "goedkoop" en te veel "blingbling". Ik denk dat hij veel mooier zou zijn in een andere (felle) kleur, dit oranje is naar mijn smaak gewoon iets te veel opvallend en maakt de auto "ordinair". Nogmaals, met de auto is niks mis, maar de kleur dat is het niet helemaal...zeer exclusief wellicht, maar niet "mooi".

Het is dus puur een kwestie van persoonlijke smaak - en die is niet voor iedereen hetzelfde.
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
hallo lexus liefhebbers,

ik rijd sinds begin dit jaar een ct200h fsport 2018 kleur solar flare orange.
Ik ben helemaal weg van de auto! de unieke kleur, de luxe en rijervaring is super.
Het lijkt me leuk om mede lexus rijders te ontmoeten of te spreken.

groeten,
wesley

Gefeliciteerd met je gave CT, Wesley!
In die kleur heb je een werkelijk unieke CT. Heb je wel een beetje lef voor nodig. :)
De doorsnee bijtelling-rijder schrikt daar natuurlijk van terug.
Jij hebt ?m gekocht, omdat je er weg van ben.
Goed gedaan!
Ik weet zeker dat ie in de echie nog veel mooier is dan ie al op deze foto?s is..
dikke :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides en Arbitrator

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Gefeliciteerd met je gave CT, Wesley!
In die kleur heb je een werkelijk unieke CT. Heb je wel een beetje lef voor nodig. :)
De doorsnee bijtelling-rijder schrikt daar natuurlijk van terug.
Jij hebt ?m gekocht, omdat je er weg van ben.
Goed gedaan!
Ik weet zeker dat ie in de echie nog veel mooier is dan ie al op deze foto?s is..
dikke :rulez:

Ik heb eens bij Lexus Den Haag in een zo?n CT gereden (zelfde uitvoering en kleurstelling) en is echt een gave bak hoor. :rulez:

Ik vind het altijd leuk om zo?n kleur te zien op de snelweg. Dat fleurt het hele wagenpark op.
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

LEX(D)US

Actief
20 sep 2019
157
134
43
Deze heeft geen dagrijverlichting nodig:oops:
Hoe meer kleur op de weg hoe beter.
Als ik mijn auto er naast zet wordt het wel erg warm denk ik.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Ik heb hem onlangs in de showroom eens op mijn gemak bekeken. Naar mijn gevoel is de kleur de grootste handicap om van het ding af te geraken - smaken verschillen uiteraard, maar oh wat was dat ding lelijk....

Hmm, ik zou 'm juist liever in die kleur hebben dan een of ander saai grijs of zwart eigenlijk... Nu alleen de staatsloterij nog winnen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: wes.rides en Arbitrator

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Duusss... Wesley...
Zoals je kunt lezen wordt jouw bijzondere CT zeer gewaardeerd.
En omdat je in je openingspost al hebt laten zien dat je met een camera kunt omgaan:

More pictures please!

:D
 
  • Leuk
Waarderingen: BlueyCT200

wes.rides

Nieuw hier
17 jul 2020
11
7
3
dankjewel voor alle reacties!


Voor meer fotos kijk gerust ook eens op mijn instagram wes.rides.
 

Bijlagen

  • photo8167.jpg
    photo8167.jpg
    280,1 KB · Weergaven: 25
  • photo8168.jpg
    photo8168.jpg
    306,5 KB · Weergaven: 27
  • photo8169.jpg
    photo8169.jpg
    433,7 KB · Weergaven: 26
  • photo8170.jpg
    photo8170.jpg
    328,9 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: Erjee

Airmani

Hoort erbij
8 feb 2020
31
9
8
Wel nice.. Heel veel rijplezier gewenst.. Veilige kilometers gewenst.. Nog gedacht aan carplay??
 

Airmani

Hoort erbij
8 feb 2020
31
9
8
Gedurfde kleur.. Mijn complimenten.. Mag ik je iets vragen heb je dat grote scherm in de auto?