De juiste GS vinden onmogelijk?

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Veel plezier van de GS Roel. Ik heb er 5 jaar met veel plezier in gereden.
Ik heb nog een plaatje van jouw nieuwe aanwinst en die van mij op 1 foto.

normaals veel plezier ervan en wie weet tot ziens.

Gr.Stefan
26BE95C1-BE2E-4722-A518-C06CDCF1CFE5.jpeg
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
Veel plezier van de GS Roel. Ik heb er 5 jaar met veel plezier in gereden.
Ik heb nog een plaatje van jouw nieuwe aanwinst en die van mij op 1 foto.

normaals veel plezier ervan en wie weet tot ziens.

Gr.Stefan
Leuke foto! En nogmaals dank!

Whoooohey! Die GS loopt 1:15, want de lak is zo glad als 'n aal! Beide gefeliciteerd met de deal! :rulez::)
Dank! Ik heb 'm nu alleen in de regen kunnen rijden nog, dus maar weer even netjes wassen als het weer wat beter is :)

Prachtig dat op dit soort plekken (forums) echte liefhebbers elkaar kunnen vinden en dat hun wagens in de 'familie' blijven.

Veel plezier met jullie wagens heren!
Ja, zeker leuk! Dank!
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

LexusUser

Hoort erbij
22 dec 2020
69
31
18
Gefeliciteerd met de aankoop. ( beide )
en wat leuk dat je nu je gezochte auto hebt kunnen kopen.

veel plezier ermee gewenst.
 
  • Leuk
Waarderingen: R3D

RVVUTR

Nieuw hier
20 dec 2021
17
3
3
Het is al een oud topic wat ik met veel plezier gelezen heb.
Mijn pa (76) gaat naar 50 jaar opel gereden te hebben vreemd. Zijn omega v6 is aan vervanging toe en premium duiters vallen af door alle gebreken.

Het met een RWD,er worden met een v6 en de GS300 staat op zijn lijstje op nummer 1.

Nu zijn er vandaag een stuk op 8 te koop 5x import 3x echt hollands. De president line met 17 speaker is niet nodig pa is doof aan 1 oor en vind zijn update van papieren speakers naar pioneer speakers als top.
Een achteruitrijcamera is wel een must, hebben alle Exclusieve modellen die?

De 3.0 v6 heeft VVT zoals veel Japanse motoren hoe storingsgevoelig is dat systeem. De reden dat een BMW afvalt is VVT icm Vanos en het hebben van 2 distributie kettingen die na 250000 vervangen moeten worden. Hoe zit dat bij de Lexus, heeft die een simpele distributieriem of moet je daar ook rekening houden met een dure distributie ketting?

Mocht dit niet mogen in dit topic geef maar een seintje ik ben nieuw hier en maak dan een eigen topic aan.