Voorstellen en hulp gezocht in mijn zoektocht naar CT 200h (F-sport)

Alexanderrr

Nieuw hier
12 nov 2020
1
0
0
Even voorstellen, Alexander hier.

Sinds mijn zwager een CT 200h heeft gekocht ben ik er verliefd op geworden.

Nu ben ik zelf aan het zoeken naar een exemplaar binnen mijn budget ( 11500euro ). Dit moet wel een f-sport zijn, gezien ik die het mooist vindt ogen met de sport bumpers, zwarte hemel en deurstijlen, carbon inleg, skirts, klepspoiler etc .

Ik zou ook graag een speciaal kleurtje willen, niet het standaard zwart of grijs.


En ook niet onbelangrijk, ik ben een enorme pietlut en de auto moet dus absoluut niet afgetrapt , beschadigd, slecht onderhouden zijn. Tot nu toe bij 2 exemplaren geweest van 2013, rond de 170000km en echt vol met steenslag, putten, krassen interieur, slijtage stuur / stoelen etc etc.

Nu is er gisteren een exemplaar op marktplaats geadverteerd met een knap kleurtje, 8U1 Ultra Sonic Blue Metallic.

Ik vind het altijd lastig via foto?s, maar wat is jullie ervaring met die kleur? Is dat een beetje richting het blauw wat je tegenwoordig vaak op de M modellen ziet bij BMW?

Hoor graag jullie mening.

Groetjes,
 

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Ik vind het een mooie kleur blauw, had zelf ook het liefst die kleur gehad maar het werd een witte. Auto lijkt idd netjes op de foto maar met zulke kmstanden en jaren kun je natuurlijk gebruikerssporen verwachten.