Even voorstellen 6 cilinder liefhebber

Pim

Nieuw hier
29 nov 2020
7
2
0
Goede morgen ,
Ik ben Pim al weer over de 50 , man wat gaat dat snel !
Rij geen Lexus maar ben er zeker in ge?nteresseerd.
Reed vroeger altijd BMW , 323i e21 1980 later 325 E 2.7
Reed vroeger ook veel snelle motoren FZ 750 , vfr 750 , ZX6 R , ZX 9 R, nu nog aprilia mile 1000 .
Maar geen tijd en geld , vrouw ,kinderen enz .
Dus auto en motoren zeer laag pitje .
We hebben nu la weer jaren een opel Zafira 1.8 , prima family auto voor de vrouw en vakantie .
Maar mijn hart ligt bij een 6 cilinder in een niet te grote auto .
Door info zoeken op internet bmw 325i kwam ik de Lexus IS 250 , +/- 2008 tegen .
Erg interessante auto , 6 pitter ,achterwiel aandrijving en betrouwbaar ook belangrijk , enz .
Wordt hem nu nog niet , denk ik , beetje krap achterin en kinderen gaan ook rijbewijs halen .
Maar voor de toekomst zeker interessant zo?n IS 250 .
We gaan het zien .
groet pim
 
Laatst bewerkt:

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Welkom Pim,

Ik herken me aardig in jouw omschrijving. Inclusief de motoren (GSX-R750 en YZF-R1) en de leeftijd, al leun ik meer in het achterste deel van "over de 50" :eek:...
Je verslingering aan zespitters kan ik me heel goed voorstellen: ik maakte in '94 kennis met mijn eerste zespitter (Mitsubishi Galant 2.0 GTi). Ja, een relatief kleine cilinderinhoud voor een V6. Maar sindsdien was er voor mij geen weg meer terug en ben ik nooit meer losgekomen van de V6'en (al heeft BMW geen V6 maar L6 met een ander, maar evenzo verslavend karakter :rulez::)) .
En toen kwam de Lexus... Als je daar eenmaal van geproefd hebt, ben je hopeloos verloren :cupid:. Dus weet waar je aan begint :). Je kunt jezelf amper een groter plezier doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pim

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Welkom Pim, Hier ongeveer zelfde verhaal, via Rover 45 2.0 V6 naar 3.0 6 in lijn van Lexus (mijn vrouw naar een 2.7 V6 van Hyundai), dus ook allemaal 6 cilinder verslaafd (inclusief onze oudste die hierdoor HTS autotechniek is gaan studeren). Motoren issue hebben we ook, ik rij tegenwoordig een B-King, na een GSF1200 (oer bandit), MT03 (de ideale kort woon werk fiets) en VFR750. (en dat met maar 54 lentes jong :p).

En ja, je bent verloren met een Lexus, de eerste auto welke in de buurt komt van perfectie. Deze rij ik op en is wellicht mijn laatste auto.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Beetje oude mannen brigade hier :) Waarschijnlijk komt wijsheid met de jaren (Lexus rijden) alleen ik was al eerder wakker :)

nou nou nou...

Ik zag het Lexus licht op m'n 33e (gekocht op 34) na 16 jaar Toyota :p Man, man man, wat zal ik wijs zijn als ik eindelijk zou oud ben als jullie :kiss:
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en RoelVB

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Welkom Pim, Hier ongeveer zelfde verhaal, via Rover 45 2.0 V6 naar 3.0 6 in lijn van Lexus (mijn vrouw naar een 2.7 V6 van Hyundai), dus ook allemaal 6 cilinder verslaafd (inclusief onze oudste die hierdoor HTS autotechniek is gaan studeren). Motoren issue hebben we ook, ik rij tegenwoordig een B-King, na een GSF1200 (oer bandit), MT03 (de ideale kort woon werk fiets) en VFR750. (en dat met maar 54 lentes jong :p).

En ja, je bent verloren met een Lexus, de eerste auto welke in de buurt komt van perfectie. Deze rij ik op en is wellicht mijn laatste auto.

Ik vul ook die oude mannen brigade aan :grin: maar ik mag toch hopen dat ik dit jaar met mijn 55e niet mijn eerste en laatste Lexus heb gekocht.....:eek::) Ik weet nu al wat de opvolger van de 300h gaat zijn bijvoorbeeld.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik vul ook die oude mannen brigade aan :grin: maar ik mag toch hopen dat ik dit jaar met mijn 55e niet mijn eerste en laatste Lexus heb gekocht.....:eek::) Ik weet nu al wat de opvolger van de 300h gaat zijn bijvoorbeeld.

Its met een X in de naam?;)
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n