Overlijden van groot Lexusliefhebber die een mooie Lexus achterlaat

Leonie

Nieuw hier
27 dec 2020
4
0
0
Beste allemaal,

Mijn vader is 1e kerstdag overleden aan de gevolgen van Corona. Ik heb hem beloofd dat ik zijn Lexus verkoop aan een liefhebber. Dit was ??n van zijn grootste wensen, want zijn Lexus was zijn alles. Het gaat om een luxe grijze Lexus IS250 Business Style van 23 oktober 2009 met 142000 km. en 208 PK. Het is een automaat. Er zit echt alles op en aan. Inclusief cremekleurige lederen bekleding met stoelverwarming. Hij was er zo zuinig op en dit is ook zeker te zien.
Wie zou deze mooie auto over willen nemen?? En de wens in vervulling laten gaan? Het moet echt een liefhebber zijn.
Hoor het graag via mijn mail leonie1978@live.nl .

Groet,
Leonie
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
573
1
374
63
Goedemorgen Leonie, mens wat een verdriet, heel veel sterkte met verwerken van jullie verlies! :cry:
En wat die Lexus betreft, dat komt ongetwijfeld goed. Ik heb zelf geen belangstelling maar vond wel dat ik even moest reageren.

Nogmaals heel veel sterkte!

Groet, Rob
 

Leonie

Nieuw hier
27 dec 2020
4
0
0
Beste Rob,

Wat aardig. Dankjewel. Ja het is een vreselijke tijd. Hij heeft ook nog 5 jaar gestreden tegen kanker. En dan is de corona fataal geworden.
Als je iemand weet, of als je een idee hebt voor de Lexus hoor ik het graag.

Gr. Leonie
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Gecondoleerd met dit verlies Leonie. Er zal zich vast een koper melden. Een paar foto?s wil ook helpen denk ik.
sterkte en succes met de verkoop.
 

Pim

Nieuw hier
29 nov 2020
7
2
0
Leonie ,

Gecondoleerd ,
Wat kan het leven toch hard zijn ,
Hoop dat hij een mooi leven heeft gehad .
Wel mooi dat hij zo genoot van zijn Lexus en dat hij daar zelfs nog aan dacht toen hij ziek was .
Zou misschien wel ge?nteresseerd zijn als het een schakel zou zijn , maar niet in een automaat .
Maar ik ben een uitzondering , de meesten willen juist een automaat .
Dus dat komt zeker goed !
Wel erg lief dat je de auto op het forum plaatst .
Sterkte
Pim

Ps je hebt weer duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk corona kan zijn .