Eerste Lexus; IS250 Executive

Lexus2is

Nieuw hier
11 jan 2021
6
2
3
Hey,

Even voorstellen. Ik ben Rico, 24 jaar en kom uit omgeving Nijmegen. Na 5 jaar lang 4 verschillende Audi's te hebben gehad (Eerste auto A3 8L 1.8t facelift, gevolgd door Audi Cabriolet, A4 B5 1.8 en de S3 8L), was het tijd voor wat anders. Ik wou graag een V6 en automaat. Eerst was ik het aan het zoeken bij Audi, de A6 C6 2.8, maar ik kwam er al snel achter dat daar niet zoveel opties op zaten als bij een IS250 voor hetzelfde geld. Toen ben ik rond gaan zoeken naar een IS250 met ruime opties, zoals onder andere stoelventilatie. Na een weekje of 2 zoeken kwam ik hem eindelijk tegen en heb ik gelijk een proefrit gemaakt. Daarna was ik gelijk verkocht en wist ik zeker dat het een Lexus IS250 moest worden, wel een executive uitvoering uiteraard. Zodoende kom bij mijn, in tussen 1.5 maand in bezit, IS250 executive.
Bij aankoop heb ik gelijk een beurtje gedaan met automaatbakolie + automaatbak filter. Het verschil was duidelijk te voelen met het schakelen.
Sindsdien heb ik er ook al verlagingsveren onder gezet van H&R. Verder staan er nog wat dingen op mijn lijstje om nog te doen, zoals onder andere 19" velgen, V-Land achterlichten en dergelijke.

Mvg.
Rico
 

Bijlagen

  • photo8554.jpg
    photo8554.jpg
    293,7 KB · Weergaven: 45
  • photo8555.jpg
    photo8555.jpg
    267,8 KB · Weergaven: 40
  • photo8556.jpg
    photo8556.jpg
    285,6 KB · Weergaven: 41
  • Leuk
Waarderingen: Renzo en Stefan O

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
593
48
28
Welkom op het Forum, Rico! Fraaie wagen. Veel plezierige kilometer gewenst. Ben benieuwd hoe je ervaring is t.o.v. je Audi-historie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus2is

Lexus2is

Nieuw hier
11 jan 2021
6
2
3
Welkom op het Forum, Rico! Fraaie wagen. Veel plezierige kilometer gewenst. Ben benieuwd hoe je ervaring is t.o.v. je Audi-historie.

Dankje! Ik kan het helaas niet vergelijken met de V6 automaat van Audi, daar heb ik echter geen proefrit in gemaakt. Maar vergeleken met mijn vorige Audi's is dit wel een hele vooruitgang iig! Geen rare lekkages meer :)
 

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Welkom hier, je zal ongetwijfeld minder storingen hebben dan met die Duitse rommel.