Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb hem even gesloten. Wel raar dat je kan reageren op iets dergelijks.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Tis idd wel erg geheimzinnig aan 't worden zo... misschien zelfcensuur? :p
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
......
Schermafbeelding 2015-05-25 om 17.43.21.png
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahaha nee joh, ik heb die topic omgedoopt tot de drijfzand topic... net wat Henny zegt... je post verdwijnt gewoon o_O
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Jongens. Graag weer on-topic.
Het GS450 topic is tijdelijk gearchiveerd.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Ik denk zodat Hube op zijn gemak kan uitzoeken hoe het schokbreker probleem opgelost kan worden.
Daarna zal die wel weer terugkomen.

Kunnen we nu dan weer on-topic?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Ik snap de reacties, daarom heb ik de vraag beantwoord. We wachten gewoon rustig af hoe het afloopt met de schokbrekers.
Het spooktopic waarin reacties verdwenen kon ik ook niks mee, was een experiment met een vBulletin album, werkt dus niet zo goed.

En nee, ik ben niet ge?nteresseerd in je sterilisatie.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Is dat een DIY Alor? :p

Nja...tis natuurlijk aan Hube om een teleurstellende ervaring achter de schermen op te lossen en zijn topic te archiveren. Ik dacht dat we hier wel een open community hebben waar we lief en leed van auto's delen en kennis (en problematiek) doorgeven. Als voorzitter LF heb je in die zin een soort voorbeeldfunctie. En waarom die geheimzinnigheid...?

Nu krijg ik meer 't vermoeden dat mogelijk al te negatieve zaken met de GS450h weggemoffeld worden wegens andere belangen.... Dat is jammer en geeft een verkeerd 'censuurbeeld' van LF. Had de connaisseur dan toch gelijk?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
mooi gesproken Mike
open moet het zijn ,
maar als je de sleutel in handen hebt waarmee je eigen problemen even op de achtergrond kan oplossen met wat voor reden dan ook is dat erg verleidelijk
ik ben hier niet om andere onderuit te halen of ongewenst commentaar te geven wat kwetsend zou zijn , ik kan alleen maar zeggen dat ik het helemaal met je eens bent
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Iedereen mag zijn topic verwijderen op verzoek,dus ik ook.

In dit forum zijn jullie in onze winkel. Ik verwacht dan ook dat jullie je gedragen volgens de huisregels en het team respect tonen. Doe je dat niet, dan weet je wat de gevolgen zijn.

Wat ik in mijn priv? tijd doe met wie en hoe gaat jullie niets aan. Wat ik met jullie wil delen over wat ik in mijn priv? doe, is ook aan mij. Voorlopig heb ik geen behoefte om er nog maar enigzins verder over uit te wijden. En dat hebben jullie te respecteren.

Bij deze het laatste verzoek om nu terug naar de orde van de dag te gaan.