Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• even ter informatie , Photobucket wil niet meer dat er foto's gedeeld worden , nu gebruikte ik deze service en helaas kan ik op deze manier geen fotos meer delen
    Lexus SC400 1992 indigo blue pearl
    1 ste prijs verkiezing mooiste Lexus 2015 ,3de prijs 2016
    BC schroefset / 19 inch staggered
    http://vb.lexusforum.nl/forum/lexusf...s-modificaties

Commentaar

• Goede tip ! Ik gebruik of Carvibes.com of google foto's.
      werkt beide prima !
      " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
      | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

• Domme actie van Photobucket. Voor de Chome gebuiker die last hebben van Photobucket fotos die niet worden weergeven is er gelukkig een extensie: https://chrome.google.com/webstore/d...fegnfnflicjjgj

Commentaar

• Lexus131313 kan geen berichten posten. Kunnen jullie helpen?
          " Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC ! "
          | H&R | K&N | Koni Sport | Stoptech Sport Kit | TTE Compressor | Yokohama S-Drive |

Commentaar

• Ik had gisteren per mail al contact met hem. Zou nu wel moeten lukken.

Commentaar

• Misschien is dit al vele malen beantwoord, maar ik kan er niets over vinden. Ik zie vaker berichten met een hele kleine foto ingesloten. Als ik er dan op tap om deze groter/duidelijker te maken wordt deze wel geopend, maar kan ik enkel een klein gedeelte van de foto zien. Nogmaals tappen, swipen of het beeldscherm horizontaal houden geeft geen beter resultaat. Gaat om een Android Samsung.

Voorbeeld: 1ste bericht
              http://forum.lexusforum.nl/forum/alg...en-voorstellen
              LS430 President
              GS430 Executive
              Impreza Type-R

Commentaar

• Bedankt voor de melding. De foto zou zich nu wel aan de schermgrootte moeten aanpassen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelVB Bekijk bericht
                  Bedankt voor de melding. De foto zou zich nu wel aan de schermgrootte moeten aanpassen.
                  Inderdaad, perfect!
                  LS430 President
                  GS430 Executive
                  Impreza Type-R

Commentaar

• Kun je na een tijdje je berichten niet meer bewerken? Ik kan namelijk mijn eerste bericht van mijn voorstel topic niet meer aanpassen, maar redelijk recente berichten kan ik wel nog bewerken.
                    LS430 President
                    GS430 Executive
                    Impreza Type-R

Commentaar

• Dat klopt.

Commentaar

• Ik zie het een tijdje bij berichten, en ik weet eerlijk gezegd niet of het in het verleden gemeld is, maar zijn er meer leden die vreemde tekens zien op de plaatsen waar je een letter met een leesteken verwacht? Denk aan het getal 1 voluit schrijven met accent er boven, zo dus: ??n. Dat ziet er na het plaatsen vreemd uit.

-Edit-

Jep, soms zie ik nog gekkere dingen, je moet een beetje gokken wat de poster daar neergezet heeft. Als je wat tikt, en dan op de "Preview" knop klikt, dan ziet het er uit zoals je het getypt hebt. Maar na "Post reply" of zo dan krijg je vraagtekens te zien waar er geen "normaal" getal of karakter gebruikt is.

Dit soort tekens gaat blijkbaar wel goed: @#$%^&*?
                        Maar iets als ?, ?, ?, ? niet. ?

Mijn eerste gedachte is een mismatch in characterset danwel codepage tussen wat de forumsoftware (vBulletin?) gebruikt en waar de database gebruik van maakt.
                        Laatst bewerkt door D43m0n , 26 Oct 2018, 15:35. Reden: paar keer bewerkt om de resultaten te zien :-)

Commentaar

• Het was mij ook opgevallen. Als eerste verschillende charactersets geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Commentaar

• Heb je de afgelopen maanden updates of upgrades uitgevoerd? Zoals van PHP5.x naar 7.x?

volgens mij was er ooit wel iets met de default collation van MySQL/MariaDB die niet standaard op UTF-8 staat. Als dat wel zo is en de config van PHP en vBulletin staat ook op UTF-8, dan weet ik niet zeker of je nog een conversie moet doen. Ik ben er al een tijdje uit, met deze materie

Commentaar

• We zijn van PHP7.0 naar 7.2 gegaan, maar ook een MySQL update (weet niet de precieze versies). Verwacht dat het probleem in die laatstgenoemde zit.

Commentaar

• tést!

Commentaar

Werken ...
                                X