Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
@ Roelvb, ik kan de navigation bar niet aanpassen. Wil jij dit verzorgen?
Opgelost! Hierdoor zijn meteen op meerdere plaatsen deze meldingen verholpen :D

De knop van Today's topics links boven is weer verdwenen na deze update, was wel een handige knop...
Zou nu weer terug moeten zijn.

Als je naar forum gaat, is de knop met de 'laatste posts' verdwenen...

Ben ik gedegradeerd Hube? Mijn titel is weg? :p
"Laatste posts" is als het goed is ook terug.
Het was nog wel zo'n chique titel :relieved:
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
No Title

Dit is de melding:
 

Bijlagen

  • photo2594.jpg
    photo2594.jpg
    136,3 KB · Weergaven: 36

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Bij div rubrieken zoals CT,. IS, CS, RX, LS e.d. is het niet meer zichtbaar wat er het laatst geplaatst is
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Henny,

Dat klopt. Het is een afweging. Het gaat om deze reden:

LS --> LS Generatie 1 --> Algemeen ... etc

In LS zelf mag niet gepost worden, dit is alleen maar een zgn categorie. Dus wat ik gedaan had was een een forum maken, daar permissies aanpassen dat er niet in gepost mag worden. Hetzelfde deed ik met LS generatie 1. In Algemeen echter mag wel weer gepost worden. Dus daar had ik de permissies aangepast.

Hier doet zich juist het probleem voor vwb het design van vbulletin. Permissies van gebruikersgroepen kunnen alleen maar doorgegeven worden aan het forum daaronder, dus het subforum. Het alternatief is voor ieder forum per gebruikersgroep honderden rechten handmatig aan te passen. Dat betekend ook dat wanneer er iets veranderd ik de rechten van 128 forums (zoveel fora en subfora zijn er op LF) moet wijzigen en dat mag doen per gebruikersgroep. Dit zijn er ongeveer 6.

Dit is echt iedere keer een groot werkje waar fouten makkelijk gemaakt zijn. Een oplossing is om LS en LS generatie 1 dan niet een forum maar een categorie te maken. Het nadeel is dat deze dan minder informatie gaat weergeven. Het voordeel is dat wanneer ik de rechten van een gebruikersgroep verander, automatisch Algemeen, interieur etc mee veranderd. Dat scheel heel veel werk.

Dus ik heb nu de fora welke jij opnoemt veranderd in categorie?n. Ik ben ook niet al te blij met het resultaat dat nu statistieken niet meer getoond worden. Maar ik ben wel heel blij dat ik stukken minder hoef aan te passen wanneer rechten gewijzigd moeten worden. Ik ga wel op zoek naar alternatieven.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
oke je kan op modellen klikken , maar ik vond de oude situatie toch overzichtelijker, er was direct zichtbaar of er iets nieuws gepost was.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ben het met je eens Henny.. Het zal te maken hebben met het nieuwe format wat overzicht en rust moet geven :thumbsup:
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ben het met je eens Henny.. Het zal te maken hebben met het nieuwe format wat overzicht en rust moet geven :thumbsup:

Worden ,Website algemeen, Even voorstellen, Lexus Algemeen, The Lounge, Projecten dan ook op dezelfde logische manier ingedeeld ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Er is een mogelijkheid tot het aanpassen van de weergave. Dit betreft het fysiek aanpassen van bestanden. Deze maand ga ik dit niet meer oplossen. Maar dit is geen blijvende situatie.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Henny ik denk niet dat de oude situatie terugkomt.
Je moet je methodiek dus aanpassen ik maak nu gebruik van "TODAY'S POSTS"
Je hebt dan een overzicht van alle recente berichten geplaatst op die dag.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
helaas.....krijg je vaker met uitzendingen..... copyright en zo
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Vooraf aan de titel De online ontmoetingsplaats voor Lexus liefhebbers staat een | (streepje)
Als je een zoekopdracht uitvoert bij google ziet de zoekopdracht er vreemd uit.

Snap1.gif
Snap2.gif