Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Gaan jullie de Modellen nog gelijk trekken.
Dus dat bijvoorbeeld RC ook een sub-forum krijgt waardoor de last post verdwijnt en alles consistent word.
Schermafbeelding 2015-01-17 om 09.30.43.png
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Nu staat er onder gedragsregels? wie er online zijn.
Dit stond eerder op de voorpagina.
Kan dit weer terug op de voorpagina ?
Schermafbeelding 2015-01-17 om 09.38.00.png
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gaan jullie de Modellen nog gelijk trekken.
Dus dat bijvoorbeeld RC ook een sub-forum krijgt waardoor de last post verdwijnt en alles consistent word.

Het probleem is dat CT en IS in dat plaatje een categorie is. RC is een forum. OM die statistieken in een categorie te zien moet er wat gedaan worden. We kunnen RC en NX gelijk subfora gaan geven idd. Dat lijkt een pragmatische benadering.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Als ik op een foto tik (mobiel) wordt hij wel vergroot maar ik zie maar een kwart er van.
Op een of andere manier niet schermvullend.
In vBulletin versie 5.1.6 zou het weergeven van foto's verbeterd worden.
Ze zijn nu bij versie 5.1.4, dus nog heel even afwachten.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Het valt mij op dat als ik emoticons plaats via de iPad en ik deze inzoom ze gewoon scherp blijven.
Dit in tegenstelling tot de emoticons die het forum gebruikt.
šŸ˜„šŸ˜ƒšŸ˜€šŸ˜Šā˜ŗļøšŸ˜‰šŸ˜šŸ˜˜šŸ˜ššŸ˜—šŸ˜™šŸ˜¢šŸ˜žšŸ˜’šŸ˜”šŸ˜šŸ˜³šŸ˜›šŸ˜œšŸ˜‚šŸ˜­šŸ˜ŖšŸ˜„šŸ˜°šŸ˜…šŸ˜“šŸ˜©šŸ˜«šŸ˜ØšŸ˜±
Zien jullie dat verschil ook ?
Of komt dit door de iPad.
De grote vind ik ook beter passen bij de grote van het lettertype.
Is hier iets aan te doen.
Ik bedoel we rijden Lexus omdat dit een perfecte wagen is deze kwaliteit
Wens je natuurlijk ook op het forum šŸ˜„
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
De "emoticons" die je gebruikt zijn geen emoticons, maar een onderdeel van het gebruikte lettertype. Desktops zien dit:
Naamloos.png

De Lexusforum emoticons zijn afbeeldingen, die kan je inderdaad niet vergroten zonder scherpte te verliezen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dit zijn de emojii emoticons welke apple gebruikt. Wat roel laat zien, zien de meeste mensen die de emojii extensie niet getinstalleerd hebben.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk dat de nieuwe versie wat settings ongedaan heeft gemaakt. Roel, kan jij dit weer goed zetten?
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Wanneer ingelogd op iPhone 5s of iPad 3 (laatste iOS) dan wil ik onderwerpen openen in een nieuwe tab om zo iedere terug te kunnen naar het overzicht met nieuwe onderwerpen. Het openen in een tab zorgt ervoor dat ik wordt uitgelogd in die tab. Oftewel, inlog wordt niet onthouden. Privacy mode staat aan, cookies mogen worden onthouden voor de huidige sessie. Andere sites met login heb ik daar geen last van.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik denk dat de nieuwe versie wat settings ongedaan heeft gemaakt. Roel, kan jij dit weer goed zetten?

In de laatste vBulletin update is er iets mis met het styling/thema systeem.
Het zou nu weer moeten werken.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Wanneer ingelogd op iPhone 5s of iPad 3 (laatste iOS) dan wil ik onderwerpen openen in een nieuwe tab om zo iedere terug te kunnen naar het overzicht met nieuwe onderwerpen. Het openen in een tab zorgt ervoor dat ik wordt uitgelogd in die tab. Oftewel, inlog wordt niet onthouden. Privacy mode staat aan, cookies mogen worden onthouden voor de huidige sessie. Andere sites met login heb ik daar geen last van.
Zou iemand anders dit kunnen eens testen met een iOS device?
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Inderdaad ingedrukt houden. Ik denk niet dat het aan mijn instellingen ligt. Had het ook al op mijn 4s. Dat zou te denken kunnen geven dat het daar wel aan ligt, maar dan vraag ik me af welke instelling dit zou kunnen veroorzaken. Soortgelijke instellingen heb ik ook thuis en op werk. In het kort, niets onthouden en alles opschonen bij afsluiten browser. Welke instellingen gebruiken jullie?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Even getest met
iPhone 6 Versie 8.1.3 :thumbsup:
iPad 4 Versie 8.1.3 :thumbsup:
iPhone 4s Versie 8.1.2 :thumbsup:

Alle instellingen gewoon default niks aan veranderd