Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Safari instellingen

IMG_0317.PNG
IMG_0318.PNG
IMG_0319.PNG
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Wat Alor zegt, ik heb hetzelfde gevoel. Het heeft wel gewerkt.
Ik heb vrijwel dezelfde instellingen als mvraamsdonkIS300, behalve cookies alleen van bezochte site en spotlight suggesties uit. Beide mogen geen effect hebben. En daarbij private browsing. Nu heb ik ook alles na op meer standaard gezet, geen verschil. Ook cache van iOS opgeschoond.
Cache e.d. worden bij mij standaard geleegd bij afsluiten browser. Gebruik regelmatig crapcleaner. Altijd alles squicky clean :) Maar buiten iOS dus geen probleem. Als er nog idee?n zijn, graag.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goede observatie van jullie :) :)

[Op dit moment hebben wij problemen met onze SSD storage. Onze engineers zijn in het datacentrum aanwezig om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Hallo moderators,
Ben ik weer even na lange tijd met 1 melding en 1 vraag.

1. Ik heb nog steeds dat ik geen email notification ontvang van het forum, terwijl ik alle opties aan heb gevinkt.
Het kan zijn dat het ondertussen wel al is opgelost, maar dat er iets niet goed staat in mijn instellingen.

2. Ik heb laatst gepost in het topic v MLCoolJ en zag dat mijn onderschrift niet meer klopt.
Alleen kan ik niet vinden waar ik dit moet wijzigen. Is dat uberhaupt nog een optie?

Keep up the good work :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
1. Bij PM ontvang je inderdaad geen notificaties. Heb je bij de notificaties aangegeven dat ze ook via e-mail verzonden moeten worden? (Dus e-mail notifications on"
2. Niemand heeft toegang tot onderschrift, behalve admins :) Dit moeten we nog goed aanpassen op Lexusforum (onderschrift alleen voor donateurs o.i.d.)
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Bij een reactie op een bericht werken op de iPad de smilies (die je rechts boven het tekst veld kan kiezen) niet.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
1. Bij PM ontvang je inderdaad geen notificaties. Heb je bij de notificaties aangegeven dat ze ook via e-mail verzonden moeten worden? (Dus e-mail notifications on"
2. Niemand heeft toegang tot onderschrift, behalve admins :) Dit moeten we nog goed aanpassen op Lexusforum (onderschrift alleen voor donateurs o.i.d.)

Yep bij staat alles aan, de full montey, dus ook email notifications "ON" :)
Vandaag bijvoorbeeld weer niet bij een post in het topic van MLCoolJ. Ik krijg wel een PM binnen van de reactie, maar geen email notification. :cry:
image_2965.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Naamloos.png

Ik krijg inderdaad gewoon email notificaties binnen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
In de volgende versie van vBulletin zit een fix voor notificatie e-mails.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ok, ikke dus niet, Hube.
Dan moet ik waarschijnlijk wachten op de volgende versie.
Thanks, guys
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Die notificaties werken bij mij ook niet hoor... op naar de volgende versie!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Onderschrift gaat straks alleen aan voor contributeurs. Deze gaat niet aan voor "gewone leden".