Werkt iets niet? Heb je een bug ontdekt? Meld het hier!

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Niet precies hetzelfde, maar wel iets soortgelijks. Ook na het plaatsen van een emoticon van het forum in een reactie. Ik zal 'm nu plaatsen. :)tezgreen tdrow thcireb teh ni nerovetsrethca sneeni nad tsket ed​. Wat dan opvalt, is dat

ofwel:

Wat dan opvalt, is dat de tekst dan ineens achterstevoren in het bericht wordt neergezet.

Windows10 gebruiker by the way...
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Gebruik je Edge als browser? Die blijkt wel vaker achteruit te typen.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ligt het aan mij of verdwijnen er soms hele topics.
Recentelijk was er toch iemand die een trekhaak zocht voor een IS300h
Ik kan het echt nergens meer vinden 😳
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik heb niks gedaan, staat hier gewoon tussen:
Naamloos.png
 

RvLCT200h

Nieuw hier
11 jun 2016
8
0
0
Ik zie dat de klok 2-uur achterloopt als ik een berichtje achterlaat nu zag ik dat je naar je profiel, user setting moet gaan maar ik zie nergens Date & Time Options staan ?

Bij je account (2de tab) even controlen of je regio/land (Tijdzone) goed staat en ook zomertijd ;-)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
even ter informatie , Photobucket wil niet meer dat er foto's gedeeld worden , nu gebruikte ik deze service en helaas kan ik op deze manier geen fotos meer delen
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik had gisteren per mail al contact met hem. Zou nu wel moeten lukken.
 

KREAM

Hoort erbij
2 apr 2018
56
6
8
Misschien is dit al vele malen beantwoord, maar ik kan er niets over vinden. Ik zie vaker berichten met een hele kleine foto ingesloten. Als ik er dan op tap om deze groter/duidelijker te maken wordt deze wel geopend, maar kan ik enkel een klein gedeelte van de foto zien. Nogmaals tappen, swipen of het beeldscherm horizontaal houden geeft geen beter resultaat. Gaat om een Android Samsung.

Voorbeeld: 1ste bericht
http://forum.lexusforum.nl/forum/algemeen/even-voorstellen/168464-even-voorstellen