Gegevens Stichting Lexusforum

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
logo.png


Sinds 12 juli 2011 is Lexusforum.nl in handen van Stichting Lexusforum. Naast Lexusforum.nl, zijn de domeinnamen lexus-forum.nl en lexus-forum.eu ook in handen van Stichting Lexusforum.

Het hoofddoel (statutair vastgelegd) van stichting Lexusforum is “het bieden en faciliteren van een (discussie) platform en een netwerk voor rijders/liefhebbers van het Lexus merk op nationaal, Europees en internationaal niveau”.

Stichting Lexusforum heeft een opzet welke vooral bestaat uit commissies. De stichting wordt bestuurd door H. vd Eem. Hij is ook de vorige eigenaar van Lexusforum.nl. Onder het bestuur valt de commissie van supermoderatoren. Dit is de groep die belast is met de werkelijke tactiek en het bestuur adviseert over de te volgen strategie. Ook gaat de commissie van supermoderatoren over de dagelijkse gang van zaken.

Wij zullen alles doen om uw verblijf op de website en uw deelname aan meetings zo goed mogelijk te maken. Indien u vragen of wensen heeft, dan kan u deze stellen via het forum of via email adres: info (at) lexusforum.nl

Voor donaties volgen de benodigde gegevens:

ING bank:
Stichting Lexusforum te Lelystad
Reknr: 5659062
Iban: NL72INGB0005659062
Bic:INGBNL2A

KvK: 53140427

Donaties via paypal:
 
Laatst bewerkt:

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Is het wellicht een idee om een donateur enige "privileges" te geven?
En hoe hebberig dat ook mag klinken, terwijl ik het niet eens krijg: wellicht een minimum aangeven voor de donaties.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Oh ja en natuurlijk ook van mij de felicitaties aan u allen voor deze officiele stap in het prille bestaan van het lexus forum.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt :)

Daar hebben wij aan zitten denken, maar buiten een "verborgen forum" speciaal voor donateurs, kwamen wij niet veel verder en er is nog niet genoeg vermogen om speciale dingen te kopen voor donateurs. Ook willen wij geen tweedeling hebben, Daar zijn we nog niet groot genoeg voor.:) Een beetje de kip en het ei verhaal.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Nu weet ik wel dat het geen aftreksel of kopie van een ander forum moet gaan worden, maar bij het audi forum hebben ze het verschil gemaakt door niet-donateurs zien reclame in de draadjes en de "goldmembers" zoals ze de donateurs noemen blijven verschoond van deze reclame.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik ben admin van ht-forum, 25.000 leden tellend forum.
Wat wij daar o.a. voor donateurs doen:


- onbeperkte postbus
- direct posten in te koop secties ipv 50 posting limiet

Wat we oa doen met het donateursgeld:
- servers kopen
- prijsvragen van het geld wat over is


btw, donateur schap hebben we als admin team niet in het leven geroepen. Div. leden gaven aan wat te willen doneren voor de hoge kosten die een forum van 25000 leden met zich meebrengt. Way of living ;)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Aub mannen van het forum besteed het verstandig geen come zuipen dus.

:mrgreen:

groetjes

LS Lexter
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zag het binnenkomen :) Bedankt voor de donatie!

En ik beloof dat het niet naar comazuipen gaat ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Helemaal geweldig! Bedankt :rulez: kunnen we goed gebruiken!
 

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
Hoe kan ik als gewoon lid ook een beetje meehelpen ( donatie zonder commercieel belang ) voor de moeite, en, om te helpen de site in de lucht te houden, de kosten een beetje te dekken? En er staat overigens veel oud spul op dat er gewoon af kan / af moet. Laat het maar weten. Groetjes, Bernard Roerink.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Bernard,

Bedankt voor de aanbieding. Binnenkort gaan we waarschijnlijk weer moderatoren nodig hebben. Ik zal dat hier tzt bekend stellen. Ik weet ook niet wat jouw verdere specialiteiten zijn.

Wat bedoel je met oud spul? Oud nieuws, of oudere topics?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik zou oud nieuws of oude topics nooit verwijderen, het gaat vaak om tekst, wat bijna geen ruimte inneemt en het leuk/handig kan zijn om dingen terug te lezen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wat Roel zegt.. als het om oude topics gaat... deze kunnen wel blijven.. mooi naslagwerk...