GS300h melding op navigatie. Abonnement verlopen?!

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Hoi mede-lexus rijders,

Ik krijg sinds een weekje een melding op het navigatiescherm van m'n GS300h uit 2016.
Uw abonnement is verlopen, ga naar my.lexus.eu... etc.
Heeft iemand dit ooit gehad? Buiten dat ik wel naar https://www.lexus.nl/my-lexus kan inloggen, heb ik daar toch geen "abonnement" bij mijn weten.
Mocht iemand weten hoe van deze melding af te komen, hoor ik het graag (het herhaalt zich iedere 5 minuten schat ik zo in... irritant als je er op gaat letten).

Ik heb geen foto, en heb nog niet opgezocht in m'n handleiding of ik een screenshot kan maken, dus meer illustratief dan deze beschrijving is helaas nog niet mogelijk.

Alvast dank voor input!

Groeten van Grote Smurf:p
 

Ambupleeg

Nieuw hier
28 jun 2019
1
0
0
Ik heb mijn CT200h nu een weekje in het bezit en ik krijg deze melding ook kortdurend te zien.... Op MyLexus kom ik idd ook niet veel verder
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
693
618
93
Kan het zijn dat de relatief nieuwe navigatiesystemen automatisch worden afgeleverd met een abonnement voor een beperkte tijd waarin gratis updates beschikbaar worden gesteld en als die periode is verlopen de melding gaat verschijnen? Ik heb een "oude" GS uit 2013 waar een update bestaat uit het overspelen van een 5tal DVD's maar ken geen abonneermogelijkheid. Nieuwere systemen hebben denk ik allemaal een intelligentere en minder tijdrovende manier om bij de tijd te blijven. Dat zou toch in de handleiding te vinden moeten zijn....
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Ik heb mijn CT200h nu een weekje in het bezit en ik krijg deze melding ook kortdurend te zien.... Op MyLexus kom ik idd ook niet veel verder

Ik kwam ook niet verder op de site, toen heb ik 'm maar in een andere browser geopend.