App: Carly Toyota (en Lexus)

Mr Bullet

Hoort erbij
1 sep 2014
76
16
0
In mijn BMW tijdperk heb ik meerdere keren dankbaar gebruik gemaakt van de Carly app voor BMW voor het uitlezen en wijzigen van mijn auto instellingen zonder daarvoor naar de dealer te hoeven. Nu was ik ook wat aan het zoeken voor de Lexus en kwam ik deze tegen. Ben benieuwd of hier al mensen zijn die de Toyota versie hebben geprobeerd?

Of is Techstream toch handiger dan?

http://support.mycarly.com/knowledge-base/coding-lexus-carly-toyota-list-possible/
 

Luc6

Nieuw hier
19 aug 2019
8
0
1
Ik heb thuis windows de deur gewezen en werk louter met chrome/chromium/Android. Dan is de keuze voor Techstream al uitgesloten. Bovendien is FTDI ( de maker van de usb communicatie chips) een hetze begonnen tegen de fake chips. De goedkope "ome Ali" chips zijn ongeauthoriseerde clonen van FTDI. De nieuwe, niet bijgeleverde, FTDI drivers worden dmv Windows Update vervangen door FTDI drivers die clone chips waardeloos maken.
D??rom mag je niet updaten met een windows systeem.
Kortom als je zuiver wilt werken zonder (hardware/software) licentie toestanden zou ik kiezen voor de Carly oplossing met een andro?d / ios app. De mogelijkheden lopen niet ver uit een volgens mij.