3rd generation is250 F-Sport

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Goedemorgen medeforumers,

Weer een tijd geleden dat ik weer online en actief ben geweest op het forum.
Een vraag aan de liefhebbers

Ik heb mijn interesse laten vallen op een andere 3e generatie is250 F-Sport uit 2014.
Nu zat ik een beetjes te surfen op het net voor wat leuke goodies;

-mooie set verlagingsveren
-diffusor voor de achterbumper
-catback

Lijkt het maar zo, of is er gewoon heel weinig voor verkrijgbaar?
Zoja als iemand adressen of sites heeft please shout.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
699
140
43
Er is vrij veel voor te krijgen, maar niet in Nederland. De IS250 van die generatie is in Nederland nooit geleverd namelijk, dus in Nederland zul je al gauw naar de IS300h moeten zoeken voor bepaalde dingen, maar zoiets als een catback moet je natuurlijk specifiek voor een IS250 hebben.

Denk dat Amerika je beste keuze gaat zijn, maar hou rekening met hoge importkosten. (eBay?)
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Er is vrij veel voor te krijgen, maar niet in Nederland. De IS250 van die generatie is in Nederland nooit geleverd namelijk, dus in Nederland zul je al gauw naar de IS300h moeten zoeken voor bepaalde dingen, maar zoiets als een catback moet je natuurlijk specifiek voor een IS250 hebben.

Denk dat Amerika je beste keuze gaat zijn, maar hou rekening met hoge importkosten. (eBay?)

Thanks 4 je input, was er al bang voor.
Geprobeerd met Callaway motorsports in contact te komen helaas zonder succes, per mail, telefoon nada!
Denk dat de verwijzing op het forum naar Callaway ook verwijderd mag worden.
 

Lexusmooin

Hoort erbij
31 jan 2018
29
2
3
via ebay of the amerikaanse lexus forum, daar heb je genoeg spulletjes om helemaal gek van te worden. Ja het kost allemaal wel wat, maar dan heb je ook wat.