Gezocht - Proefrit CT200h F-Sport.

grpeter

Nieuw hier
7 mei 2012
3
0
0
Hallo forum-leden,

Ik had reeds een vorige post geplaatst ivm mijn keuze-dilemma (zie post viewtopic.php?f=69&t=3148).
Eerst en vooral een dikke merci voor de interessante reacties hierop.

Probleem is dat de Lexus dealer geen proefrit kan geregeld krijgen op dit moment met een F-Sport.
Vraag is nu of er hier forum-leden zijn die reeds over een F-Sport beschikken en die zo vriendelijk willen zijn om even samen een toertje te doen met mij in hun knappe bolide.

Mijn voorkeur gaat uit naar de F-Sport voor zijn knappe exterieur lijn, maar dan moet ik het wel stellen zonder ML-audio.
Maar de angst zit erin dat de ophanging misschien zou kunnen tegenvallen...
Vandaar dat ik dit graag zou willen geprobeerd hebben.
Andere keuze is Privil?ge-uitvoering.

Als er in de toekomst ??ntje in mijn garage staat te blinken, zijn we uiteraard ook altijd bereid om andere forum-leden met soortgelijke vraag verder te helpen ;-).

Mvg,
Peter
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hi Peter... misschien is het wel handig om te plaatsen waar je ongeveer woont? Dan kunnen mensen dichter bij je woonplaats ook reageren, hoef je ook niet zo ver te rijden... Als je dicht bij de grens woont.. waarom ga je dan niet even langs een nederlandse dealer en daar vragen voor een proefrit met een F-Sport?
 

grpeter

Nieuw hier
7 mei 2012
3
0
0
Hey Mlcoolj,

Ik woon niet zo ver van Hasselt. Je hebt gelijk was ik vergeten mee te geven.
Maar ik ben zo'n beetje actief in gans Belgi?, dus locatie is niet echt een probleem.

Ondertussen ben ik eens op de site van Lexus Nederland gaan kijken en heb gelijk een mailtje gestuurd naar de dealer in Sittard(NL). Dit met mijn vraag of een proefrit mogelijk is, ben benieuwd naar de reactie.

Mvg,
Peter
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
h? Peter, en Breda, waar de meeting binnenkort is? Ook niet in wijnegem, of via Toyota Try and Buy ?
 

Joe

Nieuw hier
16 nov 2011
9
0
0
Het comfort van de F SPORT versie valt best wel mee, hoor. Ik heb er ong. 1400 km mee gereden over verschillende soorten weg en kom tot dezelfde conclusie als Autogids in hun laatste test (die hier reeds vermeld stond). Duidelijk comfortabeler dan het vorige modeljaar op 17" velgen...