Lexus NX 200T

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Nu werk ik bij een club die nog wel eens wat nieuws voorbij ziet komen maar vandaag was het bingo! Een Lexus NX 200T met NL kenteken!!!!!

nu nog een IS200T en ik word helemaal blij:)
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
moet een import zijn, maar word je daar nu blij van , een 4 cilinder turbo
 

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Ik heb pas geleden in een RC 200T gereden en daarna in een hybride versie van hetzelfde model. Beide zijn hier in Frankrijk gewoon verkrijgbaar, maar de T is vrij zeldzaam op de (nieuwe) tweedehandsmarkt. De overigens erg goede automaat met 8 versnellingen en flippers achter het stuur werkte uitstekend, maar ik miste de push die mijn huidige auto heeft en ook het fraaie geluid van veel cylinders. Ik overweeg (een beetje) om mijn GS450h in te ruilen voor een RC, maar twijfel hevig...... Twee jaar geleden reed ik nog in een 430 met een echte V8 en dan terugvallen op 4 cylinders.....
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Op zich word ik niet blij van 4 cilinders. overigens heeft mijn IS300h er ook maar 4. maar het is meer dat ik eindelijk ook eens een niet hybride wagen uit het normale segment zag. alleen de topgemotoriseerde wagens hebben motoren zonder hybride systeem in NL. Nu lease ik mijn huidige wagen maar mocht ik priv? wat overwegen dan is hybride niet meteen mijn eerste keus.
 
Laatst bewerkt:

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
het lijkt wel bingo. vandaag onderhoud gehad en raad eens wat ik meekrijg? een NX300. je leest het goed zonder h!

dat is echt een fijn machientje en in de sportstand met een natte weg is het nog oppassen met zijn 250 pk. ik heb mij prima vermaakt:) enige minpuntje vond ik de wat minder aanwezige remmen zoals je dat wel op de IS hebt. maar goed dat vinden anderen nu weer een minpunt op de IS.