Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Eerste ervaring met Lexus dealer

Ineenstorting
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Nee hoor, en storingen zijn ook niet direct te verwachten als je iets op je OBD-poort aansluit.
    IS-F, Pearl white, 2011

Commentaar

In de beschrijving bij Ome Ali, staat dat het geschikt is voor Windows XP en dat het een scan tool is , geen programmeer tool. Nu kan ik me niet herinneren wanneer ik van XP ben afgestapt maar op een laptop kan ik me niet voorstellen dat ik het nog geïnstalleerd krijg. Kan iemand daar opheldering over geven?
      Wie het weet mag het zeggen!

Commentaar

Maak een Virtual Machine met XP.
        GS450h President 2008

Commentaar

Frank dat lijkt me een uitstekende optie. Ik heb net de Carly bekeken en en die kost buiten de 55 euro aan hardware, 35 euro per jaar. Dan is de Techstream met plausibele Ftdi chips een goedkopere optie en veiliger als je de drivers ook goed regelt in de VM. Lang geleden dat ik er mee bezig ben geweest. Heeft iemand toevallig zo'n VM gemaakt? dan kun je die wellicht uploaden op Dropbox ofzo en de link delen met ons. . Dat scheelt veel keren opnieuw het wiel uitvinden.
          Wie het weet mag het zeggen!

Commentaar

Ik heb een Windows 10 VM die ik gebruik als sandbox .. geen XP. Daarnaast issie wat groot voor dropbox ... Maar als iemand een XP VM met Techstream wil delen dan houdt ook ik me aanbevolen.
            GS450h President 2008

Commentaar

Kijk nou eens: https://forum.ih8mud.com/threads/how...nutes.1034923/
              GS450h President 2008

Commentaar

Ik gebruik TechStream gewoon probleemloos onder Windows 10.
                Als je met een XP VM gaat werken zal je inderdaad bij Virtual
                VirtualBox uitkomenen (zoals in de link hierboven). Dit komt omdat veel VM software niet de mogelijkheid heeft om de OBD-adapter te verbinden met de VM.

Commentaar

Yep, Techstream werkt bij mij ook prima op Windows 10.

Overigens werkt USB passthrough ook gewoon op VMware, dus met VMware player of Workstation zou je ook gewoon XP moeten kunnen draaien.

Commentaar

Ik zou zeggen, laat alle optie's uitschakelen en rij vooral NIET met je auto dat slijt er niets
                    Het verlangen is soms fijner als het bezit

Commentaar

Werken ...
                    X