- 18 jul 2020
- 66
- 13
- 8
even een random thought.
Doordat de is200 nogal een wat zwakke motor heeft, al helemaal vergeleken met de is300, ben ik nu heel benieuwd.
Hoeveel tijd en geld zou het kosten om je 1G-FE motor te vervangen met een 2JZ-GE motor?
Ga hierbij uit van:
-(kopen uit de Verenigde Staten en importeren naar Nederland, of -)
-(een is300 blok in europa of zelfs Nederland kopen)
-het proces van de motor in de auto zetten (moeten er dingen zoals de transmissie en dergelijke worden vervangen om het te laten passen?)
-het eind exemplaar legaal op de Nederlandse weg krijgen
Ook ben ik benieuwd, zou het door al deze stappen misschien goedkoper zijn om gewoon een volledige is300 uit de Verenigde Staten te importeren en daarmee te rijden? Of wordt de BPM dan te hoog?
En ten slotte, zou het een slecht idee zijn om een 2JZ-GE motor te kiezen en daarom iets anders te kiezen zoals een 2JZ-GTE?
Doordat de is200 nogal een wat zwakke motor heeft, al helemaal vergeleken met de is300, ben ik nu heel benieuwd.
Hoeveel tijd en geld zou het kosten om je 1G-FE motor te vervangen met een 2JZ-GE motor?
Ga hierbij uit van:
-(kopen uit de Verenigde Staten en importeren naar Nederland, of -)
-(een is300 blok in europa of zelfs Nederland kopen)
-het proces van de motor in de auto zetten (moeten er dingen zoals de transmissie en dergelijke worden vervangen om het te laten passen?)
-het eind exemplaar legaal op de Nederlandse weg krijgen
Ook ben ik benieuwd, zou het door al deze stappen misschien goedkoper zijn om gewoon een volledige is300 uit de Verenigde Staten te importeren en daarmee te rijden? Of wordt de BPM dan te hoog?
En ten slotte, zou het een slecht idee zijn om een 2JZ-GE motor te kiezen en daarom iets anders te kiezen zoals een 2JZ-GTE?