1UZ-FE V8 VVTI bj 2000 (284PK) LS400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gtech

Hoort erbij
16 aug 2011
80
1
0
Hierbij bied ik te koop aan een 1UZ-FE V8 vvti bj2000


Onderdelen die vervangen zijn:

Complete distributielijn, riem, looprollen, spanner, waterpomp (Aisin)
Multiriem met alle looprollen en spanrollen
Startmotor is gereviseerd
Stuurpomp is gereviseerd
Kleppen zijn gesteld (klepstel plaatjes) + Klepdekselpakkingen vervangen
Alle pakkingen zijn vervangen met orginele pakkingen (complete orginele toyota pakkingset)
Nieuw Orgineel toyota platinum bougies
Nieuw Orgineel toyota oliefilter
Injectoren zijn ultrasoon gereinigd en gecontroleerd op sproeibeeld en opbrengst
Gasklephuis is gereviseerd (lagerwerk e.d)
Nokaskeeringen en krukaskeeringen zijn vervangen
Alle inlaatpakkingen zijn vervangen
PCV klep (carterventilatie) en leiding is vervangen
Thermostaat is vervangen


Compleet met:

Motorstuurapparaat met ALLE stekkers van de autoboom
Complete motorkabelboom
Alle sensors uit de automaatbak
Sleutel, contactslot, immobiliser, alles wat je nodig hebt.
knipperled voor startonderbreker
Remlichtschakelaar, koppelingsschakelaar en cruisecontrol hendel om orginele cruise control werkend te maken
Duidelijk bedradingschema, echter alle draden zijn al uitgezocht en gelabeld.
EOBD uitleesstekker
Luchtmassameter incl complete lucht aanzuig systeem.
Nieuwe Brandstofdruk regelaar zit erbij, (bij de lexus zit hij in de tank) enkel leiding systeem.
Nieuw Priesaslager zit erbij (voor ombouw naar handbak).
1UZ-FE Bellhouse met drijfplaat.
Factuur heb ik erbij van bedrijf MET chassisnr van de donorauto
Oftewel alles wat je nodig hebt om hem tegenwoordig op kenteken te zetten bij de RDW, ik heb zelfs foto's van de demontage en typeplaatjes.

Ik verkoop hem omdat de project auto waar hij in moest komen verkocht is en waardoor ik hem dus niet meer ga gebruiken.

Bedoeling was in eerste instantie om van 1UZ non-vvti naar 1UZ vvti over te stappen. Dit is vrij simpel te realiseren omdat de motorsteunen en versnellingsbak aansluitingen hetzelfde zijn.

Zo compleet als deze ga je ze niet vinden, ik heb de motor zelf mogen uitbouwen op de sloperij waardoor ik hem netjes heb kunnen demonteren en ook alles mee heb kunnen nemen wat je nodig hebt bij een motorswap.

Voor meer info vraag gerust, motor is zeer netjes opgeknapt en ziet er netter uit als op de foto's. Meeste vervangen onderdelen heb ik bewaard ter bewijs.

38237491571_e630406c2c_z.jpg


26461030919_823f53f819_z.jpg


38237490681_8cf4d4defd_z.jpg


26461030569_d30cd65e0e_z.jpg


38237494411_3570f66e45_z.jpg


38182292016_e0ddd67762_z.jpg


38237493151_1c36edfc59_z.jpg


38182290856_54c7f81019_z.jpg


38182290326_3054130fd4_z.jpg



forumprijs 2100,-

Af te halen in omgeving Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
 

Gtech

Hoort erbij
16 aug 2011
80
1
0
Hij was even gereserveerd maar ivm het niet op komen dagen van de eventuele koper is het motorblok wederom weer beschikbaar.
 

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Speel al een tijd met het idee om mijn IS300 Sportcross naar een V8 te laten ombouwen. De 3UZ is een optie, maar deze wellicht ook. Ik moet alleen uitpuzzelen of dit net zo makkelijk past.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.