Lexus GS300 2006 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Helaas moet ik afstand doen van mijn fraaie GS :(
ik krijg ander werk en moet daarom veel meer km gaan rijden. Ondanks de 7.6l die ik met snelweg ritten weet te halen ga ik toch op zoek naar iets zuinigers.

zie hieronder de link. Als je iemand kent of zelf interesse hebt neem gerust contact op.

Een overzicht:

Vraagprijs: 8950
km stand 188000 (oplopend)
bouwjaar: 2006
staat: zo goed als een Lexus
recent onderhoud:
nieuwe schokbrekers (achter)
nieuwe remmen achter
twee frisse winterbanden
spuiten zomervelgen

hij staat op winterbanden nu maar ik heb nog identieke set zomervelgen die dus recent gespoten zijn.
 

Stoffelaar

Hoort erbij
26 feb 2014
79
7
8
Hoi Menno! Ik zag hem al voorbij komen op MP. Mijne staat er ook te koop maar verbazingwekkend weinig reacties..
 

GroteSmurf

Hoort erbij
25 jun 2018
76
42
18
Zonde van de mooie auto! Ik weet niet hoe betaalbaar of zuinig de nieuwe auto moet zijn, maar een nieuwere GS300h (vanaf 2014?) zal waarschijnlijk rond 1:15 (boordcomputer 1:16) verbruiken.
Geen idee voor wat voor bedragen deze te vinden zijn (en met welke kilometerstanden...).

Succes met de verkoop!
 

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Zonde van de mooie auto! Ik weet niet hoe betaalbaar of zuinig de nieuwe auto moet zijn, maar een nieuwere GS300h (vanaf 2014?) zal waarschijnlijk rond 1:15 (boordcomputer 1:16) verbruiken.
Geen idee voor wat voor bedragen deze te vinden zijn (en met welke kilometerstanden...).

Succes met de verkoop!

Dat model GS is werkelijk een prachtige auto. En met die 300h aandrijflijn een zeer acceptabel verbruik. Helaas op dit moment wat te duur voor me (goedkoopste beginnen bij 20.000 oid)
 

Stoffelaar

Hoort erbij
26 feb 2014
79
7
8
En al wat reacties Menno? Mijne is ondertussen verkocht. Verwacht de nieuwe eigenaar ook nog hier eigenlijk...
 

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Mwoah, het gaat niet hard... misschien nog de prijs wat naar beneden bijstellen. Maar vraag er tov andere verkopers relatief weinig voor...
 

Stoffelaar

Hoort erbij
26 feb 2014
79
7
8
Ja dat had ik ook. Vroeg er zelfs maar 6900 voor. Dat is gewoon echt een koopje voor die auto. Maarja, moeten ze hem wel vinden :grin:
 

MennoKloosterman

Hoort erbij
9 sep 2017
89
8
8
Ja idd. Ik heb geen haast. Als hij voor een goede prijs wegkan dan prima. En anders rijd ik lekker door. Het enige nadeel van deze auto is het verbruik. Maar dat valt op langere ritten zelfs mee. Ik haal 7.6l bij rustige rijstijl met 120 op de cruise.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.