Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

RS-R Official Benelux Distributor

Ineenstorting
Dit is een sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

RS-R Official Benelux Distributor

Callaway Motorsport is officieel Distributor Benelux van RS-R Suspension.
    RS-R is veelal in Japan en Amerika bekend als de beste Verensets voor de grootste japanse merken.
    Vooral op gebied van Toyota, Lexus & Scion.

Huidige verkooppunten & montage dealers in Benelux:

Autobedrijf Jan Wuts Swalmen

Pro Import Motorsports Aalsmeer

Er zijn twee types Veren te krijgen bij RS-R,
    De eerste is de gewone lijn van RS-R Suspension.
    -Vergelijkbaar met Eibach,
    - Ontworpen en getest voor gebruik met OEM schokbrekers!

De Tweede type is de TI2000.
    RS-R maakt hierbij gebruik van een veel duurzamer en harder materiaal,
    - dunnere veren en mindere omwentelingen
    - gelijke prestaties en comfort als de standaard RS-R veren lijn
    - meer verlaging mogelijk
    - Minimum afname veerweg voor een comfortabele rijgedrag

Schroefsets zijn ook verkrijgbaar voor vrijwel alle Toyota en Lexus modellen.
    Kwalitatief is RS-R een van de toppers voor japanse autos, daarnaast hebben ze ook jarenlange ervaring in het maken van performance racing en comfortabele straat applicaties.
    Het behoud van een "Stock feel" kwa rijgedrag is een van de benchmarks bij RS-R, Iets waar KW en andere merken nog steeds veel van kunnen leren met betrekking tot hun consumenten producten...
    (KW en vele andere merken hebben vaker harde veren gemonteerd zonder keuze van slappere, comfortabeler veren)

SPORTS-i (normaal of sportief dagelijks gebruik)

BLACK-i (normaal of sportief gebruik, extra veel verlaging mogelijk)

Alle applicaties worden zsm toegevoegd aan de webshop, we wachten op nieuwe prijzen. We hebben momenteel een selectie Lexus/ Toyota veren en schroefsets in de prijslijst. Voor vragen en prijzen kunnen jullie in de tussentijd een pm sturen.
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door Dane , 25 Feb 2014, 01:31.

Gereserveerd!

Commentaar

Installeer jij ze ook?
      A.u.b. met RoelVB contact opnemen wanneer u vragen of verzoeken heeft.

Commentaar

Installatie kan geregeld worden of je laat dit doen bij je eigen dealer. Na installatie is uitlijnen aanbevolen.

Commentaar

Installatie kan bij een van onze dealers.

Ivm een verandering van webshop software binnenkort, staan niet alle dealers op onze site.
          Vraag ons even voor de nabije dealer bij jou of ons in de buurt.

Tevens kunnen wij ook aan uw lokale Lexus dealer rechtstreeks leveren.

Commentaar

De RSR Down sus veren onder de GS450h F-sport:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 04.JPG Bekeken: 125 Grootte: 449,1 KB ID: 137888
            Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: 07.JPG Bekeken: 51 Grootte: 320,3 KB ID: 137889

Commentaar

Mooi! Ziet er heel goed uit. Hoe rijdt het?
              Driving amazing an RCF

Commentaar

Persoonlijk vind ik hem beter rijden. Hij voelt iets directer, rolt wat minder en ik heb wat meer gevoel met de weg. Wat comfort betreft voel ik weinig verschil, tenzij je natuurlijk hard een hobbel raakt of zo.

Commentaar

Ik zoek de RS-R veren voor onder de IS300h, bij mijn Lexus dealer kennen ze de veren niet en de site van Dane lijkt ze niet meer te leveren. Weet iemand meer?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kiredor Bekijk bericht
                    Ik zoek de RS-R veren voor onder de IS300h, bij mijn Lexus dealer kennen ze de veren niet en de site van Dane lijkt ze niet meer te leveren. Weet iemand meer?

Never mind. Ik heb hem al kunnen bereiken. Zeer uitvoerig en kundig advies!

Commentaar

Werken ...
                    X