gezocht tte compressor kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Iemand die mij hier kan mee helpen of andere idee?n want zou graag wat meer pit in de is200 krijgen
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Succes met zoeken naar een compressor set. Heel soms zijn ze in Engeland te koop. En een keer in Polen :p maar ze zijn erg schaars. En dan betaal je er nog ongeveer 2000 euro voor. Verder kan je gaan kijken naar een swap. 1jzgte? Maar meer vermogen uit een 1gfe is lastig. Er zijn mensen die er een turbo op geschroefd hebben. Maar is erg duur, en de 1gfe kan niet veel turbodruk hebben..
 

Benjamin

Hoort erbij
30 aug 2012
57
8
8
Eens met willem. De compressorsets zijn schaars en duur in vergelijking met het vermogenswinst, turbokits idem dito. De 6-in-lijn is een blok die zich verder niet makkelijk laat kietelen. Waar je aan kan denken is een inleg k&n filter (de sportfilterkits leveren eerder minder dan meer vermogen) en de uitlaatlijn aan te pakken. Wellicht hebben andere forumleden nog wat tips
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
De kompressor kits worden nog regelmatig aangeboden ol europese lexus forum of engelse forums. Je moet in ieder geval uit gaan van rond de 2000 euro. Dat zijn de prijzen waar ze voor weg gaan.
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
http://www.turbokits.com/Lexus/IS200/Turbo_Kits/TSI_Extreme_Turbo_Kit/337/ Dit heb ik nog gevonden of is een 2jzge swap mogelijk met mijn versnellingsbak?deze valt zo hard niet op voor de keuring want in belgi? is niets toegestaan spijtig genoeg,zelf de schroefset moet er ieder jaar onderuit dus buiten de 2jzge heb ik weinig opties want wil bij een manuele bak blijven en op 1 dag moet de turbo of compressor er vanaf kunnen voor de keuring want is mijn enige auto en kan deze niet missen:-D
 

Benjamin

Hoort erbij
30 aug 2012
57
8
8
Dr staat er 1 sinds half maart te koop in Aberdeen (Schotland). Weet niet of die er nog is, maar heb die gozer een mail gestuurd met de vraag of de kit er nog is, of deze compleet is en over mogelijkheden van versturen. Eens zien of het rendabel is om hem naar nl te halen voor eventuele doorverkoop
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Is het die van op craigslist? Al geprobeerd van te mailen maar voorlopig nog geen reactie
 

Benjamin

Hoort erbij
30 aug 2012
57
8
8
Ja, maar denk dat het een scam is, ook gezien het geld en het uitblijven van een reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.