CT200h gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retosken

Nieuw hier
17 dec 2018
9
1
0
Goedemiddag allen,

Allereerst heb ik mij nog niet voorgesteld, maar ben dan ook nog niet in het bezit van een Lexus die ik met jullie kan delen!
In het kort; begin dit jaar een BMW 1-serie gekocht, maar toch een beetje spijt gekregen en nu toch op zoek naar een CT.
Natuurlijk al op marktplaats rondgekeken, maar er gaat niets boven een liefhebbersauto.

Bij deze mijn vraag; is er iemand die zijn CT wil verkopen of ken je iemand die dat wil?
Ben op zoek naar een F-sport of Luxury Line. Opties: (half)lederen bekleding met stoelverwarming, originele navi (geen TomTom) en bij voorkeur led/xenon verlichting. 2012 of 2014 model maakt me niet zoveel uit. Kilometerstand 100-150k.

Bij voorbaat dank en hopelijk kan ik mij binnenkort officieel voorstellen
 
Laatst bewerkt:

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb genoeg verschillende modellen van BMW gereden (niet mijn eigendom), maar heb toch het liefst een Lexus.

De kilometerstand zou ik niet teveel op letten. Een Lexus met 200k op de teller noemt men "net ingereden".
Success met de zoektocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Retosken

Alain

Nieuw hier
22 dec 2017
15
0
1
Heb je al iets gevonden? Persoonlijk heb ik een witte sportuitvoering met open dak, leder en led lichten.45000 km op de teller van 2015.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.