Dakdragers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Te koop een set dakdragers van Thule voor de RX 450h vanaf 2010 prijs n.o.t.k.
 
Laatst bewerkt:

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Mochten ze op de GS gen3 passen ben ik ge?nteresseerd.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
RoelVB Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar ik heb originele dakdragers voor de gs gen3 liggen. Die wil ik niet kwijt maar mochten die van Henny niet passen en je zit in de knoei mag je altijd even op de lijn komen.........
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
RoelVB Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar ik heb originele dakdragers voor de gs gen3 liggen. Die wil ik niet kwijt maar mochten die van Henny niet passen en je zit in de knoei mag je altijd even op de lijn komen.........

Bedankt voor het aanbod. Ik heb ze niet direct nodig, maar heb weleens dat ik ze mis :)
 

Tarik

Nieuw hier
14 jul 2019
18
3
3
RoelVB Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar ik heb originele dakdragers voor de gs gen3 liggen. Die wil ik niet kwijt maar mochten die van Henny niet passen en je zit in de knoei mag je altijd even op de lijn komen.........

Mocht je de dakdragers nog hebben Stefan..
ik sta op het punt om een GS 300 uit 2009 te kopen en wil ze dan graag van je overnemen.. ik ben benieuwd wat je er voor zou willen.
ik kan evt. wel wachten tot ik de auto heb gekocht maar dan weet jij in ieder geval dat ik ge?nteresseerd ben.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Tarik ze gaan helaas niet weg. Is zeeeeeer moeilijk aan te komen. Gaan op vakantie gewoon met mij mee:oops:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.