Lexusforum meeting 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dag Lexusliefhebbers,

Het begint weer tijd te worden voor onze meeting. Dit jaar zijn wij welkom vlak langs de A4 bij de Lexus dealer te Den Haag.
Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: DenHaag.jpg Bekeken: 2 Grootte: 80,9 KB ID: 168185


De meeting zal plaatsvinden op zaterdag 16 juni, start om 12.00 uur en wij verwacht om 17.00 uur weer huiswaarts te keren.


Aanmelden
Degene die van plan zijn om te komen wil ik vragen zich te registreren via deze link.


Mooiste Lexus verkiezing
Zoals ieder jaar doen wij weer de Mooiste Lexus verkiezing. Inschrijven hiervoor kan in dit topic.


Activiteiten
Voor wat betreft verdere invulling wil ik graag jullie mening.
Als eerste. Zijn er mensen ge?nteresseerd in producten van Lexusboutique.eu? In dat geval kunnen we kijken of een aantal van deze producten kunnen aanbieden tijdens te meeting.
Ten tweede. Wat zouden jullie verder nog graag op een meeting zien/doen? Niet te gekke dingen natuurlijk, het moet wel haalbaar zijn.

Adres
Lexus Den Haag
Donau 36
2491BA Den Haag


Wij hopen je te mogen ontvangen op 16 juni.
- Het Lexusforum team
 
  • Leuk
Waarderingen: Danny

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Wat betreft je tweede vraag bij Activiteiten, ik zit net te kijken op Google Maps waar het ongeveer ligt, die locatie. Ik zoom vervolgens uit en m'n oog valt vervolgens op de locatie van Beek Auto Racing. Als je bekend bent met het blad AutoWeek of hun filmpjes op YouTube weet je vast waar dit bedrijf bekend om is.

Wat ik wel leuk zou vinden, en ik heb geen idee of het haalbaar is hoor, maar ik gooi 'm d'r maar in: kunnen we tijdens de meeting een keer een uitleg krijgen hoe zo'n rollenbanktest in z'n werk gaat? Aan de afstand te zien is het in 11 tot 14 minuten te lopen volgens Google Maps. En wat zou 't gaaf zijn om een Lexus V8 (oh... of zelfs die ene V10...o_O geintje) te horen brullen tijdens een demonstratie van die rollenbank? Den Haag is voor mij niet naast de deur, maar als we Ghisbert van Ginhoven d'r toch bij zouden hebben om die Lexus V8 (om maar wat te noemen) te laten brullen, daar zou ik zeker de auto voor in stappen! En als een V8 of V10 niet haalbaar is, dan ben ik wel benieuwd hoe ze dan een hybride 450h aandrijflijn (of een LC500h:oops:) kunnen testen op zo'n rollenbank.

Maar wie weet: misschien zijn er wel forumleden die hun auto aangepast hebben en benieuwd zijn hoeveel vermogen er nu daadwerkelijk in zit. Denk bijvoorbeeld aan leden met superchargers of die de complete ademhaling van voor tot achter hebben aangepakt. En wie weet krijgen ze nog tips van Beek Auto Racing :p?
 
  • Leuk
Waarderingen: Xenon

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Kom wel...is wel een pokke eind weg voor mij, dus kom toch maar niet...totdat ik het voorstel van Deamon lees... Als jullie dat (ook voor een deel) voor elkaar zouden kunnen krijgen moet er toch al heel wat gebeuren wil ik niet dat stuk ervoor rijden! Top voorstel, Deamon!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
D43m0n Heel leuk idee, maar niet helemaal wat we zoeken. Dan hadden we de meeting beter bij Beek Auto Racing kunnen doen. Ik hou deze wel in het achterhoofd, vrees echter dat Louwman het niet zo ziet zitten een LC uit te lenen zodat wij die op de rollerbank kunnen zetten :D

Xenon Toch gewoon lekker een stukje sturen in de Lexus, kan geen straf zijn.

usedlexus Dat is fijn, dan streep ik die van de takenlijst
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
RoelVB Arbitrator Daar hebben jullie beiden wel een goed punt...:D:thumbsup:
Hoewel...na ruim 220 (snelweg)kilometers zit de GS waarschijnlijk zwaar onder de kadavers ... dus stel je van dat showen maar niet teveel voor... :brr:o_O :p
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
RoelVB als we in de toekomst een keer belanden bij bijvoorbeeld Beek Auto Racing, dan zijn we vast benieuwd hoe ze een 450h aandrijflijn meten. Een witte. In een GS. :p

Iets anders? Zelf ben ik gecharmeerd van de techniek van onze auto?s. Misschien kan een techneut tekst en uitleg geven over de werking van het fameuze hybridesysteem? Het schijnt best ingenieus en simpel te zijn? Wellicht kan een techneut dat met wat plaatjes of opengewerkte onderdelen toelichten? Een soort workshop zeg maar?

Of voor degenen die ge?nteresseerd zijn in onderstelafstemming: hoe bepaal je sportieve of comfortabele ophanging? Wat zijn toespoor, camber, negatieve wielvlucht, onafgeveerde massa van invloed op iets als stuurgevoel en weggedrag?

Maar misschien is er ook interesse voor een upgrade van een audiosysteem? Als je een Mark Levinson-installatie hebt, zit je al best goed, maar stel dat ik ook USB-apparaten wil gebruiken om muziek af te spelen? Of via bluetooth een smartphone op je originele radio aansluiten om daarmee bijvoorbeeld Spotify te beluisteren? Of het mogelijk is om DAB+ op een of andere manier te gebruiken op je originele radio? En als zoiets niet kan, wat zijn dan de aftermarketoplossingen die je kunt verkrijgen?
 

coolyo0o

Hoort erbij
24 okt 2009
97
2
8
RoelVB als we in de toekomst een keer belanden bij bijvoorbeeld Beek Auto Racing, dan zijn we vast benieuwd hoe ze een 450h aandrijflijn meten. Een witte. In een GS. :p

Iets anders? Zelf ben ik gecharmeerd van de techniek van onze auto?s. Misschien kan een techneut tekst en uitleg geven over de werking van het fameuze hybridesysteem? Het schijnt best ingenieus en simpel te zijn? Wellicht kan een techneut dat met wat plaatjes of opengewerkte onderdelen toelichten? Een soort workshop zeg maar?

Of voor degenen die ge?nteresseerd zijn in onderstelafstemming: hoe bepaal je sportieve of comfortabele ophanging? Wat zijn toespoor, camber, negatieve wielvlucht, onafgeveerde massa van invloed op iets als stuurgevoel en weggedrag?

Maar misschien is er ook interesse voor een upgrade van een audiosysteem? Als je een Mark Levinson-installatie hebt, zit je al best goed, maar stel dat ik ook USB-apparaten wil gebruiken om muziek af te spelen? Of via bluetooth een smartphone op je originele radio aansluiten om daarmee bijvoorbeeld Spotify te beluisteren? Of het mogelijk is om DAB+ op een of andere manier te gebruiken op je originele radio? En als zoiets niet kan, wat zijn dan de aftermarketoplossingen die je kunt verkrijgen?

in dat laatste heb ik ook wel interesse, wil ook graag usb of een andere mogelijkheid.in mijn gs300.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Zijn we net verhuist vanaf Den Haag naar Brabant, komt de meeting nu ineens daar!! :grin: Neeee leuk hoor! We zijn er zeker bij Gezellig!:):rulez:
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Yep! Count me in! :D

Nog meer uit Twente & Co? Kunnen we 'n mooi trajectje richting Den Haag samen cruisen :)
 

pkd19

Nieuw hier
15 jan 2017
1
0
1
Onder voorbehoud erbij,is namelijk wel een stukje sturen vanuit kop van Friesland,niet dat dat erg is maar toch..
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ik kom uit de kop van Overijssel en zie dat stukje sturen als een bijkomstige meevaller .... :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: pkd19

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Als het me lukt probeer ik aanwezig te zijn.
Voor mij is het ook een best stuk sturen vanuit Winterswijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.