Lexusforum meeting 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

DB76

Nieuw hier
5 mei 2019
1
0
0
[No message]
 

Bijlagen

  • photo7328.jpg
    photo7328.jpg
    403,7 KB · Weergaven: 41

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Helaas! Ik moet me afmelden! Er staat een grote familiereunie gepland op deze datum.....
 

FDD1975

Hoort erbij
17 okt 2018
68
40
18
Als mijn 2e zoon op de uitgerekende datum ter wereld komt, denk ik dat ik even langskom....

Ik ben niet zo actief op dit forum, deels door mijn werk, deels door momenteel verbouwing van de slaapkamer voor nummer 2.

Echter wil ik de mensen wel leren kennen. Ik kom dan langs met mijn Lexus LS460 in President uitvoering.
 

dealmaker_nl

Nieuw hier
29 mei 2019
16
5
0
zo ben vandaag newbee terwijl ik al meer dan 10 Jaar Lexus rij , Maar het lijkt me leuk om er bij te zijn de 23e
 

Bijlagen

  • photo7352.jpg
    photo7352.jpg
    276,5 KB · Weergaven: 39

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Damn... Moet even iets in m'n agenda zien te switchen op die dag?
Wanneer krijgen we vierdaagse weekends? :p

Deels gelukt:D. De ochtenduren kan ik verschijnen. Maar uiterlijk 13:30u moet ik de meeting weer verlaten :eyes:.
Toch happy dat ik in ieder geval even weer de sfeer mag komen proeven. Verheug me erop! :thumbsup:
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
In het kort:
"Met de handen in de zakken tegen banden schoppen" :)

Uitgebreid:
Een dagje met allemaal lexusliefhebbers. In het bijzijn van een grote variatie aan mooie auto's samen praten/passie delen over/voor het merk Lexus en auto's in het algemeen.
Er zal te drinken zijn en er is de mogelijkheid om iets te eten. Tegen het eind van de dag doen we de uitreiking van de mooiste Lexus verkiezing en een loterij met allerlei Lexus goodies.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dat is jammer. Ik had juist een speciaal plekje voor je in gedachte. Zodat men vanaf iedere kant gemakkelijk tegen je auto kan schoppen :(
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
In het kort:
"Met de handen in de zakken tegen banden schoppen" :)

Uitgebreid:
Een dagje met allemaal lexusliefhebbers. In het bijzijn van een grote variatie aan mooie auto's samen praten/passie delen over/voor het merk Lexus en auto's in het algemeen.
Er zal te drinken zijn en er is de mogelijkheid om iets te eten. Tegen het eind van de dag doen we de uitreiking van de mooiste Lexus verkiezing en een loterij met allerlei Lexus goodies.

dank voor de uitleg
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Damn... :cry:
We hebben niet het zomertje van vorig jaar als ik de vooruitzichten zo bekijk. Ik geloof dat op de 23e van een poetsbeurt vooraf optisch weinig overblijft na aankomst :eyes:.
Ach, wie weet waait de wind de komende dagen ineens toch nog uit een andere hoek :grin:.
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Ik zie in de weersverwachting droog weer, graadje of 24 Vincent.......als alles meezit kom ik een paar uurtjes langs. Moet in de middag helaas werken. Misschien dat het dan ook eindelijk gaat lukken met de Tpms .........staan een hoop foutmeldingen in. Voor de AFS rijd ik woensdag even langs Zwolle. Dus wie weet tot zondag.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Weersvoorspelling varieert nogal. Gisteren voorspelden ze ontzettend veel neerslag. Vandaag voorspellen de droog en warm weer.

We gaan gewoon uit van droog weer :)
 

mark75

Nieuw hier
13 okt 2012
21
4
3
ik wil me ook even aanmelden voor de meeting.
kan echter ook maar blijven tot een uur of 13.00 /13.30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.