Aftertalk - Lexusforum Meeting 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Top dag gehad vandaag!
Echt complimenten voor de organisatie: drinken, schaduw en eten was volop aanwezig en daarnaast nog eens de eigen prachtwagens en de pareltjes van de dealer.
(Er was zelfs een LFA!!:grin:)

Het enige jammer was dat de VAG-groep ook even moest komen opdagen, maar what gives.
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl en RoelVB

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Prachtige dag gehad, hulde voor de organisatie en Lexus Zwolle. Alles was goed geregeld. ????
Leuke gesprekken gehad met diverse forumleden.
En tot mijn verrassing een wisselbeker mogen ontvangen...????
Nu moet ik volgend jaar wel meedoen met de verkiezing mooiste Lexus ????.
Ga mijn best doen er een nog mooier exemplaar van te maken. Heb wel wat ideetjes...
En MrDaniel, nog bedankt voor het wegwerken van de krasjes ????.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB en Arbitrator

JANGS450H

Hoort erbij
27 dec 2018
49
16
8
Inderdaag prachtige dag gehad, moest helaas eerder vertrekken maar dat kon de pret niet drukken!! Zeer leuke auto's gezien en fijne mensen gesproken...mijn excuses aan de heer van de bordeaux rode SC voor het onnodig laten verzetten van zijn voertuig, ik kon ook niet weten dat mijn buurman op hetzelfde moment vertrok:D. Complimenten aan de organisatie van het lexus forum en vanuit de dealer, het was top geregeld!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl en RoelVB

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Was inderdaad allemaal toppie geregeld door de organisatie. Hapje, drankje en hoop schitterend glimmende en exotische snoepjes met een L (euhh, nee nee, niet de L van Lambo :wip:) midden op de grille. Gezellige drukte. En nog een tas met Lexus-goodies bij vertrek (dat voor mij helaas nogal vroeg viel. Ik kwam er op een gegeven moment achter dat ik eigenlijk al een kwartier eerder had moeten vertrekken, maar ach...Soit! :trollface:)
Ik moet zeggen dat ik ook wel aan een airco-briesje toe was, want ik begon zo langzamerhand toch wel 'n soort van vloeibaar te worden in 't zonnetje?:p

Dank dat ik er (weer) bij mocht zijn!
 
Laatst bewerkt:

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Ik vond het ook een geslaagde dag. Goede organisatie. Helaas was het van hele korte duur omdat de plicht riep. De goodiebag heb ik helaas gemist......mooie auto's. Het leuke vond ik dat er niet een auto hetzelfde was. Wie weet tot volgend jaar. Organisatoren bedankt.
 
  • Leuk
Waarderingen: dealmaker_nl en RoelVB

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
We hebben een hele mooi dag gehad in Zwolle. Met dank aan Lexus Zwolle / Autobedrijf van Leussen voor de fantastische organisatie.

Op onze Facebook zijn al een aantal foto's te vinden van deze dag, met dank aan Xenon en Henny.
Er zal nog meer beeldmateriaal volgen.

Mocht je zelf ook nog mooi beeldmateriaal hebben van deze dag kan je dit hier delen.
 
Laatst bewerkt:

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Perfect !!, mooie , hele mooie en ongelofelijk mooie auto's gezien, dwz van het merk Lexus, daarnaast nog enkele andere bolides maar niet geschikt voor dagelijks gebruik,
Volgend jaar weer, maar dan kom ik wat vroeger want ik heb het idee dat ik het een en ander gemist heb en de dag voorbij vloog,
voor dat je het wist was je met je Lexustasje op weg naar huis

Organisatie BEDANKT :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Potjandikkie. Ik kon er niet bij zijn. :relieved:( (my bad, uiteraard)

Maarrr.... komen er ook foto's? :)
 

dealmaker_nl

Nieuw hier
29 mei 2019
16
5
0
Ik was voor het eerst op de lexus forum dag en het weer was welkom voor alle mooie lexus auto's in Zwolle
mijn auto stond niet in het rijtje maar was wel de enigste die een ls 430 had die ik ga verkopen
de volgende keer kom ik met een mooie LS 600
 

Bijlagen

  • IMG_20190612_102751.jpg
    IMG_20190612_102751.jpg
    275,4 KB · Weergaven: 55

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
wat een geweldige dag, en wat was het leuk geregeld, en natuurlijk een hele dikke pluim voor lexus zwolle die dit alles mogelijk maakte
tevens dank aan alle bezoekers ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.