Mooiste Lexus verkiezing 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Tijdens onze meeting in Arnhem zullen we weer een mooiste Lexus verkiezing houden.

Aanmelden om mee te doen met de verkiezing kan via dit topic. Voor het meedoen aan de verkiezing vragen wij om 10 euro per auto om de kosten voor de prijzen te dekken.

Deelnemerslijst:
SC400nl
MrDaniel
ErwinIS200
gs430 almelo
usedlexus
Introduc? usedlexus
Bluedeamon


Graag wil ik deelnemers aan de verkiezing verzoeken om het document uit de bijlage in te vullen en tijdens de meeting in de auto te plaatsen.
 

Bijlagen

  • Meeting in car.docx
    45,5 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
perfect ! meedoen is belangrijker dan winnen :thumbsup:

Erwin schrijft zich ook vast en zeker in , zijn IS is ook een plaatje :D
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
219
63
Misschien maar doen! Auto is dan ook voorzien van elegant kit en netjes gespoten...
 

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Beste liefhebbers,

Ik heb na tijden van zoeken afgelopen april eindelijk mijn ultieme Lexus kunnen vinden! Nu ga ik dit jaar voor het eerste naar de meeting (vrij krijgen is nog een dingetje). Nu lees ik deze topic. Leuk onderdeel! Ben ook zeker een liefhebber en probeer de Lexus zo mooi mogelijk te houden en te krijgen.

Hij is nog niet helemaal in perfecte staat, maarja heb geen geldboom en er groeit ook niets op mijn rug ;)

Waar wordt tijdens deze verkiezing precies op gelet?
- staat van de auto?
- moet hij origineel zijn of juist gestyled?

Niet dat ik mijzelf opgeef en iedereen vervolgens denkt... Waarom doet hij mee hahaha.

Fijn weekend en tot de 18de

Gr
David
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
De bezoekers mogen stemmen op wat zij het mooiste vinden.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Ik hoop dat er op de dag zelf nog mensen aanmelden. Anders is het straks juist een prestatie om buiten de prijzen te vallen.
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
als er zo weinig zijn , dan doe ik ook mee
heb ik misschien ook een kansje
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
hahah mij kennende zal ik wel buiten de prijzen vallen :p hahah het is me niet gegund dit jaar
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
ik heb iemand gevonden die ook mee wil doen, helaas heeft hij een isf (balen)
bij deze nog een inschrijving
 

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Ik wilde meedoen. Had alles zo gepland dat mn auto punt gaaf zou zijn zondag. Heb ik vorig weekend met mn velg tegen een stoeprand gezeten. Gaat niet goed kan ik je zeggen. Zou mn Chrome strip op de deur woensdag vervangen (klein deukje) worden in Amersfoort. Hebben ze een verkeerde strip vervangen?? Deukje zit er dus nog in.... Of te wel... Geen deelname 🙁

​​​2018 dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.