Aftertalk meeting 2017 te Arnhem

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton.langeler

Nieuw hier
11 mei 2011
11
1
3
Het was erg leuk om de andere lexus liefhebbers te ontmoeten. Er mooie auto's. Ook bij de verkiezing zijn mooie auto's verkozen.
Ik wil het lexus forum bedanken dat zij dit met Tiemens mogelijk gemaakt hebben.

Groeten,
Anton
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
bedankt allemaal voor een hele fijne meeting , de sfeer was goed en het weer werkte daar zeker aan mee
leuke mensen ontmoet en weer het 1 en ander geleerd over mijn SC400 en zelfs mijn mening bijgesteld na een proefrit in een SC430 met een prachtige kleurstelling
dat zijn toch wel hele fijne roadsters

en natuurlijk de winnaars gefeliciteerd met jullie wel verdiende prijzen , de kwaliteit was erg hoog
 
12 mrt 2016
109
8
18
Jammer dat ik niet kon maar aan de andere kant maar goed ook. Vrouw zonne-allergie, zoon vandaag bijna 40 koorts ivm virusje en ik kan niet goed tegen de warmte. Hopelijk wel een geslaagde meeting geweest?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Ook ik heb erg genoten van de meeting. Een leuke sfeer en heeeel veeeel mensen die naar mij toe kwamen om dingen te vragen over mij auto. Tevens geheel onverwachts 1e geworden bij de mooiste lexus van 2017. Daarom wil ik iedereen bedanken voor de stemmen.

Wel ben ik benieuwd hoeveel stemmen ik nou eigenlijk heb gehad. Het kokertje zat aardig vol maar de exacte aantal stemmen weet ik helaas niet misschien dat de jury dit nog weet ?

Tevens ben ik erg benieuwd naar de foto's die er zijn gemaakt. Dus mochten er nog mensen zijn met mooie foto's van zowel mijn lexus maar ook andere lexussen hou ik me erg aanbevolen :D
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Mmm, beetje laat geweest met de zonnebrand. Verder: geslaagde dag, dank aan de leden van het forum die dit georganiseerd hebben, medewerkers/vrijwilligers Louman en Marcel Salakory + echtgenote!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Op zondag 18 juni was onze jaarlijkse Lexusforum meeting in Arnhem .
We mochten dit jaar onze meeting houden in Arnhem bij de Lexus Dealer. Het was een mooie maar ook erg warme dag. Er kwamen ondanks dat het vaderdag was nog genoeg forumleden en ook niet forumleden naar de meeting.

Ook deze dag was er weer een mooiste Lexus verkiezing. Er is dit jaar veel gestemd door de bezoekers. De eerste prijs is dit jaar gegaan naar MrDani?l (IS250), de tweede plaats naar GS430 Almelo (GS300) en de derde plaats naar Bluedeamon (IS250). De wisselbeker is gegaan naar ErwinIS200 (IS200).

We willen iedereen bedanken die eraan heeft bijgedragen om deze mooie en gezellige dag mogelijk te maken. In het speciaal Lexus Arnhem voor de uitstekende organisatie.

Op onze Facebook pagina zijn foto's terug te vinden van deze dag.
 
Laatst bewerkt:

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Was echt een hele leuke meeting! Sfeer was relaxed en heb een hoop mooie auto gezien. Heel gaaf. Wat is het toch een fantastisch merk he ;) leuk om de mensen die ik daar ontmoet heb met zoveel passie en plezier over hun auto te horen praten!

Ik kan ​​​​​niet wachten op de volgende meeting. Misschien een keer een mooie trip met zoveel prachtige wagen bij elkaar?

Goed georganiseerd ​​​en Lexus Arnhem bedankt voor de gastvrijheid.

Benieuwd naar ​​eventuele foto's? Komen die nog?

Mvg
David Ewaart
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
Namens het forum willen wij bij deze lexus arnhem en al hun medewerkers enorm bedanken voor het mogelijk maken van deze geweldige dag.
Natuurlijk moeten we ook alle bezoekers bedanken, want mede door de gezellige leuke bezoekers mogen we toch wel spreken van een geslaagde meeting
 

Rca

Nieuw hier
27 sep 2016
7
0
0
Wat een mooie dag met zo niet nog mooiere auto's. Bedankt Organisatie en Lexus Arnhem.
 

Keffin

Hoort erbij
23 okt 2016
30
3
0
Een geslaagde meeting! Erg leuk om zoveel Lexusfanaten te ontmoeten, en zoveel uiteenlopende types, uitvoeringen, jaargangen, smaken en kleuren te zien. Met dat zonnetje erbij (ook ik heb niet gedacht aan zonnebrand, met een rode kop / nek als resultaat) was sowieso toppie.

Aan de organisatie: goed geregeld! Goede locatie, eten en drinken, leuke sfeer, alles in orde. Complimenten!

David in het bijzonder leuk je ontmoet te hebben.

MrDaniel, gefeliciteerd met de winst voor je mooi diepblauwe IS. Een plaatje.

Ik heb een mooie panoramafoto gemaakt, helaas moet ik die eerst croppen voor op het forum.
Zie graag meer foto's tegemoet!
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
speciaal voor mr daniel de eerste prijs had had 25 stemmen, de tweede prijs had 12 stemmen en de derde prijs had 9 stemmen
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Kijk eens aan toch nog 25 stemmen :)

1 kleine aanmerking op de organisatie.. Ik en een heleboel andere leden vonden het jammer dat er niet was verteld dat het eten met contant geld betaald moest worden. Ik denk mede door dat dat veel mensen ook eerder weg zijn gegaan omdat je na een uurtje of 3 toch wel honger begint te krijgen

Verder helemaal top geregeld een leuke en gezellige sfeer en een mooie beker met het nodige reclame materiaal voor mijn eigen zaak!
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ook ik vond dit een zeer geslaagde meet!!!

ik stond er zelfs van te kijken dat de mijne in de prijzen viel..
Top verzorgd! alleen jammer Dat er maar weinig af wisten dat je voor het eten betalen moest.

Leuke dag, leuke mensen, leuke gesprekken

Top
 
  • Leuk
Waarderingen: toyboy

Lexus Mania

Hoort erbij
3 mei 2017
39
13
8
Een geslaagde meeting! Erg leuk om zoveel Lexusfanaten te ontmoeten, en zoveel uiteenlopende types, uitvoeringen, jaargangen, smaken en kleuren te zien. Met dat zonnetje erbij (ook ik heb niet gedacht aan zonnebrand, met een rode kop / nek als resultaat) was sowieso toppie.

Aan de organisatie: goed geregeld! Goede locatie, eten en drinken, leuke sfeer, alles in orde. Complimenten!

David in het bijzonder leuk je ontmoet te hebben.

MrDaniel, gefeliciteerd met de winst voor je mooi diepblauwe IS. Een plaatje.

Ik heb een mooie panoramafoto gemaakt, helaas moet ik die eerst croppen voor op het forum.
Zie graag meer foto's tegemoet!

Ja, was zeker leuk! Volgend jaar weer aansluiten? Je ramen stonden echt gaaf! Ben benieuwd of de spoorverbreders er bij de volgende ontmoeting onderzitten ;) Was een goede tip van onze GS430 Almelo!
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Was inderdaad een mooie dag. Mijn vriendin en ik hebben ons prima vermaakt en was zeer verrast met mijn 2e plaats en wil de mensen bedanken die op mij hebben gestemd. Lexus mania die spoorverbreders gaan super staan op jou Lex. Jij hebt de juiste velgen en kleur wagen vind ik,leuk je gesproken te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus Mania
Status
Niet open voor verdere reacties.