Belangstelling mini meeting?

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Iedere oktober houden we een mini meeting. Niks speciaals, gewoon gezellig samen op een parkeerplaats ergens in het land.
Ik ben wat aan de late kant maar wilde graag pijlen of hier belangstelling voor is.

We doen dit altijd in De Meern. Dit is wel mooi centraal gelegen, maar een saaie locatie.
De vraag is dus: is er interesse voor zondag 29 oktober en hebben jullie idee?n voor mooie locaties?
 
Laatst bewerkt:

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Bedankt voor de reacties, niemand een idee voor een locatie?

Ik heb een datum toegevoegd aan de beginpost, maakt het misschien gemakkelijker om te beslissen.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ik ben er niet. Rij die dag voor een stichting met ernstig zieke kinderen: Dag met een lach!
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
335
1
178
43
Is er echt zo weinig belangstelling. Misschien ook wel een idee om met Johan mee te rijden en een aantal zieke kinderen blij te maken
Is natuurlijk maar een idee.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Is er echt zo weinig belangstelling. Misschien ook wel een idee om met Johan mee te rijden en een aantal zieke kinderen blij te maken
Is natuurlijk maar een idee.

Leuk idee. Vraag me af of ze op onze "gewone" auto's zitten te wachten
 
Laatst bewerkt:

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Als het even kan kom ik graag. Vliegveld Lelystad lijkt me een aardige optie en ook iets centraler gelegen dan De Meern. Zo te zien is daar genoeg gras voor 15-20 auto's. Maar Roel moet dan wel snel toestemming vragen aan de luchthaven...

955815244.jpg
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Niet heel veel animo zo te zien. Nog iemand idee?n voor mooie locaties?

Als het even kan kom ik graag. Vliegveld Lelystad lijkt me een aardige optie en ook iets centraler gelegen dan De Meern. Zo te zien is daar genoeg gras voor 15-20 auto's. Maar Roel moet dan wel snel toestemming vragen aan de luchthaven...
Dat is wel midden op het vliegveld, lijkt me niet heel handig.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Maar het bovenste grasveld dat ik rood heb omcirkeld ligt toch wat achteraf? En ik zie nog genoeg andere plekken. Je kunt op zijn minst toch even informeren bij de luchthaven? Ik zie ook nog geen andere suggesties van de forumleden....
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Is er echt zo weinig belangstelling. Misschien ook wel een idee om met Johan mee te rijden en een aantal zieke kinderen blij te maken
Is natuurlijk maar een idee.

Als er echt interesse is vanuit meerdere Lexusrijders wil ik best een poging doen om bij de stichting dag met een lach een speciale Lexustocht te organiseren.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Als er echt interesse is vanuit meerdere Lexusrijders wil ik best een poging doen om bij de stichting dag met een lach een speciale Lexustocht te organiseren.

Lijkt me een leuk idee! Als ik ergens kan helpen hoor ik het graag.
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Roel, ik heb deze week een vraag voor een Lexus-meeting uitgezet bij Lelystad Airport. Hopelijk krijgen we een positief bericht.