Corolla meeting

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ontvangen van de CorollaClub NL op de Lexusforum Facebook pagina:

Beste forum leden. Op zaterdag 5 september a.s. is het weer zo ver!
Het inmiddels tot jaarlijkse traditie verheven evenement van CorollaClub NL staat weer voor de deur. C-DAY!! CCNL bestaat15 jaar. Dit willen we niet onopgemerkt aan ons voorbij laten gaan! Daarom willen we ons jubileum graag met jullie in Raamsdonksveer vieren.

Zet dus alvast ZATERDAG 5 SEPTEMBER in je agenda! Deze dag zit weer boordevol activiteiten en bezienswaardigheden! C'day 2015.jpg Het programma is nog niet helemaal definitief maar de volgende dingen kun je zeker verwachten! - Toyota & Lexus demo’s; - Leuke spellen! Denk hierbij aan remschijf werpen, wiel wisselen etc;
- Diverse stands met o.a; de prachtige doorsnede modellen van insightdoorsnedes; (http://www.insightdoorsnedes.nl/index.htm )
- De mooiste Corolla van 2015 verkiezing; ( door bezoekers zelf te kiezen )
- Eet en drink voorzieningen; - Bezoek aan de ‘Toyota koepel’ met prachtige Toyota museum stukken;
- Enz.

En als klap op de vuurpijl hebben we ook nog een assortiment van bekers en prijzen weg te geven voor diverse categorie?n! ( DUS OOK VOOR NIET COROLLA’S) Zoals gezegd zullen we dit evenement houden op zaterdag 5 september a.s. op het Louwman & Parqui terrein te Raamsdonksveer Het adres: Steurweg 8, 4941 VR Raamsdonksveer. Bij aankomst zal de CCNL crew je opvangen en begeleiden naar de plek waar je de auto kan parkeren De tijden: 10:00 uur opening van het terrein 10:00 – 15:00 uur diverse activiteiten op en rond het terrein 16:00 uur Prijsuitreiking 16:30 uur einde meeting. Zoals voorgaande jaren is deze meeting een TOYOTA & LEXUS ONLY! Heb je een andere merk auto ben je van harte welkom maar mag je de auto niet op het terrein parkeren.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Zo er worden wel veel meetings gegeven bij louwman zeg. Misschien ben ik hier ook bij.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
"Louwman & Parqui" is zich gaan bemoeien met de clubs. Ze hebben een clubprogramma opgezet, waar LF ook aan mee doet. Ze willen de banden aanhalen. Nu hadden wij als LF al redelijk goede contacten met Louwman, maar een dergelijk programma geeft extra mogelijkheden. Dit jaar zie je gewoon veel meetings bij Louwman omdat dit het eerste jaar is. Daarna zal er wat meer roulatie gaan plaatsvinden denk ik.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Hube er gaat iets mis met de url
Schermafbeelding 2015-05-15 om 19.01.26.png
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Ideaal voor mij, Louwman is echt maar een paar straten van mij af.

Helaas ben ik in die periode op uitzending dus zal er niet bij kunnen zijn
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Zaterdag ook even kijken. Die 9 km vanaf huis moet wel lukken.... Hmm is300 mee, mr2, starlet of levin...
Dilemma
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Vijf is'en... Geen slecht resultaat voor een corolla meeting :)

1x v12, 1x 1jz twee gewone en m'n sc...
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
aiiii gemist dit :relieved:

iemand nog een mooie reportage gemaakt ?

vind het verwarrend hoor , ik lees steeds dat Kees een Lexus SC heeft , maar hij bedoeld natuurlijk een IS ;)
 

koen

Actief
8 feb 2011
130
1
18
Ik was er heel eventjes, maar heb een 2jz-gte tegenwoordig geen 1jz (of je bedoelt een andere)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Jij had toch een 1jz Koen en die heb je toch verkocht.
Ik heb het beest gezien bij showoff.
Witte velgen.
Je wilde toen geloof ik iets van een nissan silvia ?
 

koen

Actief
8 feb 2011
130
1
18
Is niet verkocht, stond wel te koop inderdaad. Heb nu maar een 2jz er in gebouwd met nog wat meer pktjes.

Bij showoff was ik ook gewoon zelf.
 
Laatst bewerkt: