Japfest 2016

ChauX100

Hoort erbij
7 jan 2012
36
0
0
Ik heb nog niks van de Supra club gehoord. De persoon die daarover gaat heeft weinig (niks) hierover gezegd.
Ik zou dus niet op rekenen. Jammer want ik vind dat Lexus bij Toyota hoort en niet bij Nissan.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
hmm zonde.. had graag bij de supra club gestaan. Zal het balletje morgen eens opgooien bij de corolla club
 

ChauX100

Hoort erbij
7 jan 2012
36
0
0
Als ik dit topic begrijpt is er misschien 4 hoogstens 5 personen (autos) geinteresseerd? Ik kan nogmaals een reminder sturen bij de Supra club.
 

ChauX100

Hoort erbij
7 jan 2012
36
0
0
Ik heb eindelijk nieuws. Jullie zijn meer dan welkom om bij de supra club te staan. Als jullie dat nog willen natuurlijk. Als jullie een lijst kunnen maken, graag.
 
Laatst bewerkt:

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Hier zeker interesse om bij de Supra club te staan.
Mochten ze een leuke plaats op het terrein hebben zou dat fijn zijn. Vanuit het forum is het denk ik wat te klein om een leuke plaats toebedeeld te krijgen maar samen met een andere club zou dat wel eens beter kunnen gaan.

Vorig jaar bij de Skyline club was ook super!
Mochten we daarbij komen staan houd ik me ook aanbevolen.

Leuk dat er forumleden zijn met wat connecties en dit willen regelen. 👍👍
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
TOF !!! Ik meld me zeker aan om bij de supra club te mogen staan.. ff een lijstje maken dan ?

1. MrDaniel
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Dan staan we nu op 2...

1. MrDaniel IS250
2. Arnom IS250
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Wie volgt.... ☺
 

ChauX100

Hoort erbij
7 jan 2012
36
0
0
Een week voor evenement kunnen we de aantallen nog veranderen. Kortingscode is al bekend. Clubkaart volgt.
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Volgens mij hebben we toch aardig wat actieve leden op het forum die met de auto bezig zijn.
Zou jammer zijn als er maar 2 afgevaardigden op het Japfest komen. 😯

Vorig jaar was de opkomst toch wat beter...
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Ik ben stiekem bezig geweest met de sxe10crew om plaats te regelen voor japfest (is200/300/Altezza). Dit jaar is het wel gelukt om betere plaatsen te krijgen dan afgelopen jaar buiten de skylineclub om. Bij deze wil ik jullie dan ook uitnodigen om toch bij ons te komen staan.
Ik ben nog aan het wachten op de clubauto ticket, maar als die er is stuur ik die z.s.m. door.

Als het goed is zijn er nu nog 5 plaatsen vrij (waarvoor ik heb aangevraagd). Ik hoor het wel van jullie!
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
opkomst is inderdaad wel erg magertjes al zeg ik het zelf... Tevens van de corolla club ook goedkeuring gehad om daar te mogen staan maar denk dat het het beste is als we gewoon aansluiten bij de supra club die hebben als eerste ja gezegd dus beetje raar als we nu weer afzeggen..

Maar ik hoor het wel heb nog geen tickets gekocht dat doe ik volgende week wel als er meer zekerheid is.
 

ChauX100

Hoort erbij
7 jan 2012
36
0
0
Het is begrijpelijk dat als jullie als een eigen club kunnen gaan dat jullie daar voor kiezen.
Ik heb ook ongeveer aangegeven 5 Lexus onder voorbehoud.
Dus geen probleem als je toch bij de Supraclub wil staan.

Wel moet men een week voor het evenement het aantal definitief bekend maken aan de organisatie.


Clubkaart is bekend. PM voor meer info. Dit is waar de Supra club zullen staan. Skyliners op RF01

file.php
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Is het voor degene die willen gaan bekend waar we uiteindelijk gaan staan.
We zijn nu bijna een week voor het Japfest en ga in ieder geval dit weekend de kaarten bestellen.

Zijn er naast MrDaniel, SC400nl en mij nog meer forumleden die uiteindelijk toch zijn bolide op het Japfest willen uitdragen?