Internationale Toyota Meeting, 25 juni 2016

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Hallo Forumleden,

Het lijkt me wel leuk om met een groep naar de Internationale Toyota Meeting te gaan bij Louwman & Parqui aan de steurweg 8 in Raamsdonksveer

https://www.facebook.com/events/1341456599203054/

Hier is de Facebook link van de pagina. Bij de info op deze pagina vind je een link om jezelf (en je Lexus natuurlijk) in te schrijven.
Vul dan wel even in bij welke club je wil staan bij Anders: Lexus-Forum
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
Thuiswedstrijd.... Wellicht alle vier de auto's meenemen :)

Kom ook wel even kijken maar Denk niet met met de Is300.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Hallo Forumleden,

Het lijkt me wel leuk om met een groep naar de Internationale Toyota Meeting te gaan bij Louwman & Parqui aan de steurweg 8 in Raamsdonksveer

https://www.facebook.com/events/1341456599203054/

Hier is de Facebook link van de pagina. Bij de info op deze pagina vind je een link om jezelf (en je Lexus natuurlijk) in te schrijven.
Vul dan wel even in bij welke club je wil staan bij Anders: Lexus-Forum

coolbergen13, weet je al hoeveel forum leden zich al hebben aangemeld en of er plaats gereserveerd is voor onze auto's ?
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
nee, ik heb geen inzicht in het aantal auto's die zich hebben aangemeld.

als je je aanmeld o.v.v. een club naam, worden de auto's van deze club wel zo mogelijk bij elkaar geplaatst.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
nee, ik heb geen inzicht in het aantal auto's die zich hebben aangemeld.

als je je aanmeld o.v.v. een club naam, worden de auto's van deze club wel zo mogelijk bij elkaar geplaatst.

Zojuist op deelnemerslijst van TCEA gekeken maar ik zie onder "club" (geen) staan i.p.v. L-Forum, staan we nu bij elkaar of verspreid?
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
Ik kon de clubnaam zelf invullen toen ik mij aanmeldde. Verder heb ik dus geen inzicht in hoe het allemaal wordt geregeld, en is het voor mij ook afwachten waar we geplaatst gaan worden.

Misschien bij binnenkomst even melden dat je van LF bent.

Gaan daar sowieso een leuke dag maken! Tot zaterdag