JAPFEST 2017 ( Zandvoort ) 7 Mei

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Japfest1920x264.png


Het mooie weer komt er weer aan, de zomerbanden komen er weer onder ! De zin in auto wassen komt weer terug ! De zin om wat aan de auto te doen is er weer !
Tijd om deze gezamenlijke interesses te delen met elkaar ! :)

Wie gaan er allemaal naar Japfest te Zandvoort ?
Hebben er ook mensen zin om op de paddock te staan ?
Kunnen we misschien net als vorig jaar een andere club optrommelen ?

Ben benieuwd ! Ik heb er in ieder geval zin in !

http://www.japfest.nl/
 
Laatst bewerkt:

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Ik ben zoals altijd van de partij !! misschien dit jaar weer met SX10 crew ? of anders bij de supra club ? daar waren wij vorig jaar ook welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Zijn er misschien nog mensen uit omgeving Den Haag richting JapFest gaan ? elk jaar wordt er verzameld bij de Ikea in Delft en vormen we een soort treintje naar Zandvoort. Altijd erg leuk omdat er onderweg steeds meer mensen bijvoegen van andere clubs. Zo hebben we onderweg heel wat bekijks en wordt er door menig mens aardig wat foto's geschoten.

Dus mochten er nog mensen zijn omgeving Den haag, Delft, Rotterdam of in die omstreken laat het ff weten dan kom je op een lijst en wachten we in delft totdat iedereen compleet is.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Heeft iemand de contact gegevens van de SXE10 crew ? wellicht dat wij daar ons bij mogen aansluiten ?

Of heeft iemand anders al iets gevonden ?
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Coolbergen13 heeft vorig jaar contact gehad met de SXE10CREW. Jaar eerder heeft hij geregeld dat we bij de Skyline club konden staan. Hij heeft dus wat connecties.
Dit jaar ben ik er helaas niet bij met het Japfest op Zandvoort. :cry:
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Leden...

Aangezien de connecties op dit moment niet reageren moeten we het ff wat anders gaan aanpakken..

Ik heb contact gehad met de organisatie van Japfest 2017 en die hebben mij verteld dat wij minimaal met 6 auto's aanwezig moeten zijn om er als ''club'' bij te mogen staan.
We hebben tot nu toe 4 personen die hebben toegezegd om aanwezig te zijn:

MrDaniel
M verstappen
SC400nl
ErwinIS200

Normaal moesten wij als club 3 weken voor het evenement al inschrijven. Nu heb ik uitstel gekregen tot aankomende WOENSDAG ! Jawel 19-04-2017

Wil je nog mee ? wil je een dag van je leven met meer dan 1000 Japanse auto's in alle stylen, condities en ben je niet bang om in het openbaar te kwijlen ?
Meld je dan nu aan !

Dit jaar zijn er verschillende programma's op het circuit waaronder: Best of Show Battle, een Rev Battle, Burnout Madness en nog veel meer.

Dit is de ultieme kans om een geweldige dag vol auto spektakel, rubber en natuurlijk contacten te leggen.


Ik persoonlijk en ik denk nog een aantal leden van het forum kijken het hele jaar al uit naar deze dag!

Meld je daarom VOOR WOENSDAG aan via dit forum.

enkele voordelen als club:

KORTING ENTREE
De clubentreetickets kosten in de online voorverkoop ? 14,- (max. 2 per clubautoticket) en aan de kassa ter plaatse betaal je ? 20,00. Je hebt dus een korting van ? 6,- wanneer je bestelt in de voorverkoop. Nogmaals de tickets van ? 14,- zijn alleen in de voorverkoop te bestellen!
Om deze entreetickets met korting te kunnen bestellen, ontvangt de clubcontactpersoon van ons een unieke clubcode. Deze vul je in, in de online ticketshop om dit ticket met korting te kunnen bestellen.

CLUBAUTOTICKET
Elk clublid heeft recht op een gratis clubautoticket (normale prijs is ? 8,-). Wij sturen dit clubautoticket per mail naar de clubcontactpersoon. Plaats het clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Hey jongens het gaat nu hard !! 7 Mei is het al en er is nog niets duidelijk :(
je moet je eigenlijk 3 week van tevoren aanmelden. Is er al wat geregeld ? Zijn er andere clubs gevraagd ?

Ik heb er zin in !


coolbergen13 heb jij al wat gehoord van de SXE10CREW ?

mlcoolj Is de Tezz alweer klaar om buiten te spelen ?

MrDaniel jij bent toch sowieso van de partij ? Jij hebt genoeg te showen !!

SC400nl Jij MOET er eigenlijk wel bij zijn ! Jij hebt het parade paardje van de club ! :)

j0hann3s Heb jij nog een plekje vrij bij je club zoals vorig jaar aangeboden ?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Ik wil heel graag heen ! En is als het goed is de laatste keer dat jullie de IS zien zonder de Elegant body kit ! :)
gTLcYvRWS3A1EY4x0g2wnXPB5vDpiOTfsjqRc8-1bQTRlUQEul3IMscGPOf24uBYArDJqbeGbSfU9OrcmsWXdubBfx8CcyOzMli-qCiV7wBs6vvqwuA3Bp0WsVIvas2uP-7Duc-bOb8lU--awJbszLsNrwCPuZQry6D2h2xST648cGpB5EU8S0KJbXw2ZggvpDDenOiTPSw9R83pljalakmIjrtmg0s0mvv3q7HMtaULB-vufW2fGZeACCMzU4ZuAIJmO6TdTN4giHXO8jecKVjlc8DHo24rQNiZjD3DewXGlhzGrsv30Q4mxtve-BrpozSBgs0l5fK-5Yh838GaCdcNE3m7c3ripI3KTWxn-ewD-Ko3CsJGAl6Tg9v0fYv5gEWp85vLvpdIB1oE8PTomh0LXKQ2F1hgiFlRFX87q76hVVom3NxCZJmrBpW8yRcqMEroULN2vH7SsSnqYEOwYEoc0dx5a0quO-tzhGBeKQyKFtnLoiYVDj60K1Ml21t5opUXgQ1ZQmL4ZrrZmy-leXp0yLI9bQ_yDqq3zrvkUIxxKqKsASp5JFKZpJDoiJw5XNQ_3gLC6fYyeMIoU5Xp_ctPnhigqBqxf7mrmSrjhcxwNim0QmGe=w1407-h938-no
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
No Title

Ook ik ben erbij. Maar dan nog wel ff snel me gegroefde en geperforeerde remschijven monteren !!
 

Bijlagen

  • photo5966.JPG
    photo5966.JPG
    450,1 KB · Weergaven: 36

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
Jha ik wil er ook heel graag heen en een plekje samen met meer forumleden/ lexus lijkt me super!!!
 

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
Weet niet of ieder voor zich tickets koopt of dat iemand het voor allen doet, weet niet wat goor een ticket ik nu nodig heb en ik kom samen met nog iemand in mijn lexus
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Als we met een club kunnen gaan dan heb je alleen de tickers voor de mensen nodig die mee gaan. Niet voor je auto dus.