Belangstelling sleutelmeet

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Bij deze de vraag of er belangstelling is voor een (mini) sleutelmeet in Apeldoorn.

Misschien eens een keer leuk om een sleutelmeet te houden waarbij de mogelijkheid is om zelf enkele dingen aan je auto (op een brug) te kunnen doen.
Dit indien gewenst onder begeleiding/ondersteuning van andere leden en monteur(s).

Ik ben in het bezit van een ruime werkplaats en de ruimte om een meet te kunnen houden.
Met een kleine bijdrage is het mogelijk een Detailer en eventueel een restyler en spotter voor de dag in te huren.

Ook kunnen we bv kleine workshops houden zodat je zelf bv op de juiste manier leert autowassen, basis in polijsten en kleine detail truckjes, je wielen op de juiste manier leert wisselen, olie leert verversen en eventueel remmen leert vervangen, andere idee?n zijn altijd welkom.

Als eerste gaat het om de belangstelling. Dus wie lijkt het wel leuk?
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoultjin en MrDaniel

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
Nou, dat lijkt me wel leuk eigenlijk, belangstelling vanaf hier. Ik schat zo in dat mijn oudste zoon (13 jaar) ook meekomt.(wil de IS300 erven en er dan iets mee doen zodat het vermogen iets hoger komt te liggen, iets met turbo's etc etc)
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Lijkt mij ook erg leuk !! Ik heb je trouwens een pb gestuurd over het inhuren van een detailer :)
 

Erik

Nieuw hier
18 nov 2015
11
0
1
Ja, count me in. Met een achtergrond in autotechniek doe ik toch alles al zelf aan mijn auto. Kan ik misschien een beetje kennis delen :)
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Leuk dat er belangstelling is! Hopelijk zijn er nog meer die willen deelnemen. Hoe meer Lexus deelnemers hoe beter en leuker het word. Tot nu tel ik er 6 met mezelf.
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Nou, dat lijkt me wel leuk eigenlijk, belangstelling vanaf hier. Ik schat zo in dat mijn oudste zoon (13 jaar) ook meekomt.(wil de IS300 erven en er dan iets mee doen zodat het vermogen iets hoger komt te liggen, iets met turbo's etc etc)

Iedereen is welkom ik heb zelf 3 kids van 0-4 dus ben wel wat gewend.
 

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Ik heb ook belangstelling om mijn CT200h op een brug te plaatsen en eens goed naar de "opvangbak(ken)" te kijken die daar aan de onderkant bevestigd zijn.
Na de 15.000 km beurt kreeg ik de vraag op welke wegen ik gereden had, in verband met "het veel aanwezige steengruis" dat onder de auto in de "opvangbakken" aanwezig was.
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Wanneer willen we deze meeting realiseren ? dan zorg ik dat ik dat weekend vrij hou :)
 

Erik

Nieuw hier
18 nov 2015
11
0
1
just for the record. zijn de bruggen gelijkvloers? :p

Haha, ik ben ook bang dat ik een stapel hout mee moet nemen om mijn auto niet te laten vastlopen bij het oprijden van de brug. :grin:

P1140739-2_zpsovsqtbps.jpg
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ik heb ook belangstelling om mijn CT200h op een brug te plaatsen en eens goed naar de "opvangbak(ken)" te kijken die daar aan de onderkant bevestigd zijn.
Na de 15.000 km beurt kreeg ik de vraag op welke wegen ik gereden had, in verband met "het veel aanwezige steengruis" dat onder de auto in de "opvangbakken" aanwezig was.

Geen probleem, de opmerking maakt mij ook benieuwd waar jij allemaal rijdt :p
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Haha, ik ben ook bang dat ik een stapel hout mee moet nemen om mijn auto niet te laten vastlopen bij het oprijden van de brug. :grin:

P1140739-2_zpsovsqtbps.jpg


Voor alle verlaagde auto?s: onze 4 koloms Koni brug was van de Lotus importeur (dus al niet heel hoog) en we hebben lange losse platen.
We hebben wel vaker verlaagde auto's en ook regelmatig een 5 serie F11 (station) met defecte luchtvering met de lange platen is dat geen enkel probleem.