Foto Meeting 'Doel' Belgie 6 Augustus !!

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Beste leden,

Onlangs is ter spraken gekomen dat vele lexus eigenaren ( in de whatsapp groep ) en leden van het forum graag eens een mooie foto van zijn of haar auto willen. Dit kan je natuurlijk overal nemen maar vaak maakt de locatie de foto nog mooier. Daarom een interesse peiling of er vanuit het forum nog meer mensen dit zouden willen.

Ons idee:

We gaan met een groep vanaf een bepaalde plek ( vermoedelijk ergens in noord-braband ) met een groep richting het plaatsje '' Doel '' Doel staat bekend om zijn spookstad aangezien er nog maar heel weinig mensen wonen.

Hier een stukje over de plaats Doel:

Creepy, verlaten en bizar. De eerste kennismaking met de spookstad Doel bezorgt rillingen. Eens statige huizen trekken voorbij in de reflectie van onze autospiegels. Ze staan er verloren bij; alsof een ramp heeft plaatsgevonden en alles in allerijl is achtergelaten. De realiteit is echter anders. Geen tegenspoed, wel een jarenlange strijd tussen bewoners en de gemeente Beveren. Het conflict speelt al sinds de jaren’ 60, toen er voor het eerst plannen waren voor uitbreiding van de Antwerpse haven. Een halve eeuw later is het inwoneraantal flink gedaald en telt het dorp meer vervallen dan bewoonde huizen.

Ons idee lijkt leuk om vanaf een bepaalde plek die kant op te gaan en vervolgens daar een aantal leuke foto-shoots te doen. Of je eigen auto alleen op de foto of wat natuurlijk nog leuker maakt.. met meerdere tegelijkertijd. Wellicht kunnen we misschien als iedereen zijn steentje bijdraagt een proffecionele fotograaf inhuren of misschien als er mensen op het forum erg handig zijn kunnen we daar natuurlijk gebruik van maken.

Het zou natuurlijk erg leuk zijn als we minimaal een autotje of 10 hebben zodat we er een gezellige meet van kunnen maken.

Mochten er nog meer mensen ideeen hebben of suggesties dan horen we dat natuurlijk graag.
 

Bijlagen

  • photo6106.jpg
    photo6106.jpg
    206,9 KB · Weergaven: 50
  • photo6107.jpg
    photo6107.jpg
    456,4 KB · Weergaven: 42
  • photo6108.jpg
    photo6108.jpg
    208,5 KB · Weergaven: 40
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
I'm in!
Zelf maak ik ook graag kiekjes.
Zo'n foto shoot met gelijk gestemden lijkt me erg leuk en leerzaam.
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Geweldig, lijkt mij leuk om op een dergelijke locatie een keer foto's te schieten!
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Degene die afgelopen Forummeeting 2017 in Arnhem heeft geschoten is bereid om zijn diensten aan te bieden ...
 

KeesSC

Actief
29 aug 2015
141
13
18
WhatsApp groep?

Maar goed doel blijft een mooie locatie. Met de mr2 en starlet gtt ook al een keer geweest

med.jpg
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Ik zat zelf te denken aan 16 Juli dit valt op een Zondag.

Lijkt dit jullie ook wat ?
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Lijkt mij erg leuk. Alleen 16 juli gaat voor mij niet lukken ivm een reeds geplande verjaardag.
 

M verstappen

Hoort erbij
24 mei 2016
62
10
0
Hee zou iedereen die interesse heeft in de fotomeet zijn email adres in een pb naar mij willen sturen voor een datumprikker? Alvast bedankt!
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Afgelopen zondag heeft de Lexus dealer in Sittard mee gewerkt aan een schitterende Chapeau Chateau St. Gerlach fair.
Daar heb ik een paar kiekjes genomen.

m9x79j.jpg


24o6eeq.jpg


s2h54h.jpg




1zfttdy.jpg



28rmpeq.jpg


2hfoyme.jpg


2rf66q0.jpg


315ltth.jpg

:oops:
 
Laatst bewerkt:

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Prachtige foto's !! Maarre verkeerd topic misschien ? ;-) vertroebeld de vraag een beetje met je blinkende foto's !
 

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
:giggle: Sowwiej...

Ik wil niet de party pooper zijn hier, maar is dat spookdorp wel vrij toegankelijk?
Ik heb wel eerder van zo'n locaties gehoord, maar die waren allemaal officieel afgesloten voor publiek.
Dit niet?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Dit is toegankelijk voor iedereen aangezien er nog steeds een handje vol mensen wonen.