29/04/2012 Japanse Auto festival.

Status
Niet open voor verdere reacties.

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik ga dit jaar ook weer na tijden. Aangezien er geen LF-stand is en mijn auto niet show-waardig is, zal ik op de parkeerplaats staan. Ben dan denk ik veel te vinden bij de Subaruclub.
:hi:
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Wij gaan ook met 6 auto,s dus als er iemand van het zuiden des lands bij ons erbij wil komen staan dan kan dat waarschijnlijk wel
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
mlcoolj zei:
nee.. we hebben geen stand, tot nu toe zijn we niet actief geweest op dit soort evenementen...


Ik vind het wel een goed idee!

Misschien de moeite waard dit te onderzoeken?
Er zijn genoeg leden met ervaring, die dit vaker doen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dit is ??n van de redenen om een commissie op te richten die zich sec op meetings richt.
 

TCD

Hoort erbij
3 mei 2011
41
0
0
Ik ben de 29e wel op Zandvoort. Nog ff kijken waar ik de Crown ga neerzetten.....
 

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
Gister ook geweest! Heb de auto van TCD gespot op de parkeerplaats en de auto van Erick op de paddock!

Beide erg mooie en vooral unieke auto's!!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Was er gisteren ook. Toch wel een aantal wagens gezien, ook al ken Ik de mensen erbij niet direct. MLCoolj had mij al gespot zonder dat we elkaar ooit gezien hadden...volgens mij heeft hij een training gehad bij de CIA of zo .
:p
Gezien:
. VIP (Erick?) bij de paddock,
. lichtblauwe soortgenoot naast de civil bij fulltuning,
. is200 met matzwarte velgen bij de toyotaclub (hopelijk geen kiezelsteenschade vanuit de driftbocht)
En nog een paar anderen.
 

Burial

Actief
11 dec 2011
125
1
0
j2jedi zei:
Was er gisteren ook. Toch wel een aantal wagens gezien, ook al ken Ik de mensen erbij niet direct. MLCoolj had mij al gespot zonder dat we elkaar ooit gezien hadden...volgens mij heeft hij een training gehad bij de CIA of zo .
:p
Gezien:
. VIP (Erick?) bij de paddock,
. lichtblauwe soortgenoot naast de civil bij fulltuning,
. is200 met matzwarte velgen bij de toyotaclub (hopelijk geen kiezelsteenschade vanuit de driftbocht)
En nog een paar anderen.

Tussen al die corolla's bedoel je?
Dat was de mijne :D
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
ik was er ook ik stond bij een of andere honda club naast een andere is200

Valt me op dat er tegenwoordig steeds meer is200 te vinden zijn op evenementen. Vorig jaar maar zon 3-4 en nu al zeker 8 gezien
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
Phaebo: ik had je gezien ! Zal beter zijn als de stickers in de omloop zijn, dan herken je "forumgenoten" ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.