06/05/2012 STYLING FOR LIFE@ Aalter(B)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0



New event on a brand new location!
-->20 minutes drive from KNOKKE HEIST!(B)
--> 2 minutes drive from E40 afrit AALTER!(B)
-->15 minutes drive from Gent!(B)
Welcome @ STYLING FOR LIVE!
Carevent for styling mind people in BENELUX!
Starts @ 9.00H end @ 17.00H
Top 20 SHOW & SHINE, TOP 10 CLEANED, TOP 3 BOS,...
FRESH FOOD, DRINKS & COCKTAILS!!

Be there!
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Bezoekers gratis wat bedoel je met 10 ? inkom?
Zijn er leden die hier naar toe gaan?
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Lexus-dzjino zei:
Het is normaal in belgie dat er inkom geld wordt gevragen voor de auto!

Dat is nu eens de reden dat ik de laatste tijd geen meetings meer doe hier in Belgi?.
JIJ maakt het evenement met je auto maar je moet wel betalen om mogen "mee te doen".
Je maakt mij echt niet wijs dat het veel kost om een terein af te huren/gebruiken. Waarschijnlijk is meer dan
de helft van die locaties gratis (of kleine vergoeding) te gebruiken als je het maar netjes achterlaat voor de eigenaars.
En mocht er dan nog wat randanimatie zijn ofzo... maar nee, een leeg terrein, en wat standhouders die ook nog eens de volle pot moeten betalen om daar te mogen staan.
Het is toch niet de bedoeling om hier achteraf een mooi bedrag aan over te houden voor de organistor ofzo?
Heb al vaak gedacht om hier in Belgi? eens het goede voorbeeld te tonen en zelf iets te organiseren.
In Belgi? zijn er nog altijd mensen die puur voor het meedingen naar een beker naar de meetings gaan.
Kijk bv eens naar showoff wat voor event zij opzetten en dit tegen 0,0 euro inkom...
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
detech zei:
Lexus-dzjino zei:
Het is normaal in belgie dat er inkom geld wordt gevragen voor de auto!

Dat is nu eens de reden dat ik de laatste tijd geen meetings meer doe hier in Belgi?.
JIJ maakt het evenement met je auto maar je moet wel betalen om mogen "mee te doen".
Je maakt mij echt niet wijs dat het veel kost om een terein af te huren/gebruiken. Waarschijnlijk is meer dan
de helft van die locaties gratis (of kleine vergoeding) te gebruiken als je het maar netjes achterlaat voor de eigenaars.
En mocht er dan nog wat randanimatie zijn ofzo... maar nee, een leeg terrein, en wat standhouders die ook nog eens de volle pot moeten betalen om daar te mogen staan.
Het is toch niet de bedoeling om hier achteraf een mooi bedrag aan over te houden voor de organistor ofzo?
Heb al vaak gedacht om hier in Belgi? eens het goede voorbeeld te tonen en zelf iets te organiseren.
In Belgi? zijn er nog altijd mensen die puur voor het meedingen naar een beker naar de meetings gaan.
Kijk bv eens naar showoff wat voor event zij opzetten en dit tegen 0,0 euro inkom...
Sorry hoor detech maar met jou argement ben ik het niet eens kijk b.v. naar zandvoort daar moet je hoge parkeergeld betalen en dan ben je nog niet eens binnen (entree per persoon).
 

meeusenmichel

Actief
23 feb 2012
121
0
0
inderdaad, op veel treffens zijn de inkomprijzen veel te hoog. en dan moet je nog iets kopen om te eten of te drinken voor het hele gezin, en zoals bij mij in Zandvoort nog een volle bak benzine erdoor blazen. :roll:

ik wil gerust meer betalen, daar gaat het niet over, maar vind dat er dan wel iets tegenover moet staan.


Ik doe al Toyota treffens sinds 1995; bijna alle in Belgie, Nederland, Denemarken, Duitsland en Engeland, en ik stel vast dat de kleinschaligere treffens,georganiseerd door een club v?????l gezelliger en betaalbaarder zijn. Iedereen praat met iedereen, en zelfs overnachten kan er tegen een schappelijke prijs.

Daarom vind ik ook de aankomende Lexus meeting een super-idee, en kom ik er zeker naartoe! :rulez: :rulez:
 

detech

Hoort erbij
18 nov 2011
72
0
0
Kopske zei:
Sorry hoor detech maar met jou argement ben ik het niet eens kijk b.v. naar zandvoort daar moet je hoge parkeergeld betalen en dan ben je nog niet eens binnen (entree per persoon).

Ja ik wou gewoon even mijn frustraties delen :)
Maar dat is in Belgi? net zo bij bv racewars op het circuit van zolder.
Bij zo'n events is de entree gewoon duur omdat een circuit afhuren ook gewoon ontzettend duur is.
Er moet steeds een arts aanwezig zijn, baanpersoneel, takeldienst voor op het circuit, medisch personeel enz...
Daarom kost het zoveel om een circuit af te huren.

Ik heb meer een probleem met een meet gewoon ergens in de straten of op een bedrijfsparking waar voor de rest niet veel te beleven valt, maar waar je toch ?10 betaald om binnen te mogen...
Voor de rest ga ik hier niet meer op ingaan want dit is gewoon mijn mening en niet iedereen denkt er waarschijnlijk zo over.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Was een kleine meeting, ongeveer 180 wagens.
Paar leuke babbels gedaan.

Stond spijtig maar 1 Lex.
Toch bedankt voor de TOP20 cup :rulez:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.